Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
elllis schreef:Die van ons ook hoor een schatje.. Ach hoe het ook loopt alles extra is meegenomen lukt het niet jammer dan ,we hebben een merrie uit een fijne stam en hopelijk een leuk toekomstig sportpaard voor mijn dochter .. Fokken zal hier niet met haar gebeuren ..Ik vind een opfokbedrijf en zelf fokken geen goede combi kwa virusjes en bacterien .kan geen puntjes op de e vinden
![]()
Jord schreef:Ik heb ook een 2 jarige of ik haar naar de keuring doe hangt er vanaf hoe ze zich van de winter ontwikkeld, ze staat al 2 jaar op een opfokstal en ik haal haar half oktober naar huis. Het is Zizi Top x Solitair.
Het lijkt me dat je degene waar je de hoogste verwachting van hebt laat klaarmaken Kolonist?
elllis schreef:Ik meld me ook .. Onze merrie Equilene Reina v.Scandic x elite sport v.Jazz wordt eind deze maand geprokt.
We gaan nog even nadenken wat we willen klaarmaken merriekeuring of ibop
http://www.horsetelex.nl/pedigree.php?horseid=444636
Jullie willen denk ik ook een foto zien ik heb geen stand foto`s zal proberen of ik die vandaag eens kan maken .
Mosh schreef:Ongezonde merrie's doen wij sowieso niets mee. PROK is voor ons naar de buitenwereld toe: ze zijn gezond. Verder zijn ze ook uitgebreid op de foto geweest.
Wij hebben afgelopen jaar een thuiskeuring gedaan en ik vind het echt een aanrader voor als je twijfelt over het exterieur. Over de beweging kom je verder weinig te weten!