Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Carolinef schreef:Briggen staat bij Kikkert
ik denk dat het niet gep[ast is om vB hier zo af te kraken, denk dat als iemand zich goed inzet voor het behoud van de echte fjorden, hij daarvoor prima op zijn plek zit, dat niet iedereen het anwtoord krijgt te horen wat hij wilt horen, dat heb je op alle vlakken, kijk ook eens naar het goede wat hij wel doet en al die jaren heeft gedaan.
Snoevie schreef:kwaliteit in kleur fokken is idd moeilijk als er zo weinig GGK gekleurde hengsten zijn,dat vind ik zelf wel erg jammer!
maar ik vind dat er door veel mensen soms ook wel veel nadruk op de kleur wordt gelegd. alsof dan de 'gewone' kleur minder is
Carolinef schreef:ik denk dat het niet gep[ast is om vB hier zo af te kraken, denk dat als iemand zich goed inzet voor het behoud van de echte fjorden, hij daarvoor prima op zijn plek zit, dat niet iedereen het anwtoord krijgt te horen wat hij wilt horen, dat heb je op alle vlakken, kijk ook eens naar het goede wat hij wel doet en al die jaren heeft gedaan.
uudje schreef:En ze heeft geen papier omdat ze dus kvit is en dan heb je aan fokken ook weinig, ik vind als je gaat fokken doe het goed of doe het niet.
Snoevie schreef:een mythe is ook maar een verhaal,om je daar nou aan vast te houden,marvantom..............ik denk als zelfs het originele noorse stamboek geen kvit's toelaat,dan zal daar vast wel een reden voor zijn,al ben ik wel nieuwsgierig welke.
tita schreef:Nou kwestie van logisch nadenken dit heeft namelijk niks meer te maken met kenmerken van een fjord...de kvit