Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Amigo_tje schreef:Je hebt de zogenaamde "chestnut friesians", en die bestaan ook nog. Maar die zijn er over t algemeen volledig uitgefokt.
Ragdoll, die witte fries, jij hebt t over "Nero", veronderstel ik? Dat is geen zuivere fries, maar een kruisingOntsnapt me nu wel even welke kruising juist, maar een zuivere schimmelfries? Nog nooit gezien of gehoord.
De vosse friezen dus wel
Cremello op zwart geeft ofwel smokey black of valk. Is enige wat ik ervan weet.
Perlino op zwart kan ook nog palomino voortgevenVoor meer info moeten we Peterina even roepen, denk ik
Ragdollcat schreef:Amigo_tje schreef:Je hebt de zogenaamde "chestnut friesians", en die bestaan ook nog. Maar die zijn er over t algemeen volledig uitgefokt.
Ragdoll, die witte fries, jij hebt t over "Nero", veronderstel ik? Dat is geen zuivere fries, maar een kruisingOntsnapt me nu wel even welke kruising juist, maar een zuivere schimmelfries? Nog nooit gezien of gehoord.
De vosse friezen dus wel
Cremello op zwart geeft ofwel smokey black of valk. Is enige wat ik ervan weet.
Perlino op zwart kan ook nog palomino voortgevenVoor meer info moeten we Peterina even roepen, denk ik
Nero was dus geen raszuivere? toch is ie wel mooi en apart. Vosfriezen bestond wel had ik ergens gelezen. Maar enkel zwart is toegestaan dus ................ maar volgens mij was er meer kleuren geweest vroeger, dus vandaar dat ik het me afvroeg ...........