Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sabiy schreef:Als je zoiets kinderachtigs te melden hebt, kan dat ook wel in het openbaar.
Griebels, ga maar lekker in het zonnetje zitten, de show in Aken is elk jaar tijdens het laatste weekend van september, dus ook nu weer, wat betekent de 27-28e.
Mist schreef:Wat moet ik me precies van aken voorstellen ? Hoeveel dagen ? wanneer precies en waar, is er een agenda bekend (of website) Is het makkelijk te vinden ? kun je het best met de trein gaan, dat soort dingen
Mist"]
[quote="Mist schreef:Wat moet ik me precies van aken voorstellen ? Hoeveel dagen ? wanneer precies en waar, is er een agenda bekend (of website) Is het makkelijk te vinden ? kun je het best met de trein gaan, dat soort dingen
gabrycha schreef:Hey wat grappig dat een arabieren topic weer wordt verpest niet doordat de paarden afgekraakt worden, of toch wel een beetje, maar omdat er een aantal zitten te katten!
Kom op hey kan er nou niet gewoon over dit mooie ras gepraat worden zonder een slotje of iets dergelijks? Wel kenmerkend voor t wereldje dit....![]()
Paduc schreef:chauvinistisch(weer iets voor Joske om op te zoeken)
Paduc schreef:Dat is weer 10 jaar jonger, maar betwijfel of ze dat nu als positief kan beschouwen? Maar een lolly is niet weg, maar wel een suikervrije graag, want na het zien van de foto's gaan we daar ook eens aan beginnen.