Gold Digger (Contendro's Bube x De Niro) *update pag 2*

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Eifelopfok

Re: Gold Digger (Contendro's Bube x De Niro) *update pag 2*

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 15:09

mmm...geloof dat de groetjes voor mij waren, doe ze iig zeker terug! Ik zal Petra ook mailen zodra Darina (moeder Gold Digger) drachtig is. Sandro Hit is niet perse mijn favo hengst. Ik heb er nog meer die ik dit jaar ga gebruiken voor mn andere merries. Ik fok voor de verkoop/keuring dus wil sowieso een bekende hengst. Darina heeft redelijk het model van De Niro, dus daar moet geen klassieke hengst op. Dat is bij Gold Digger al goed gelukt trouwens. Daarnaast heeft ze een goed achterbeen, dus kan ze Sandro Hit wel hebben.

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 15:11

claudnr9 schreef:
mmm...geloof dat de groetjes voor mij waren, doe ze iig zeker terug! Ik zal Petra ook mailen zodra Darina (moeder Gold Digger) drachtig is. Sandro Hit is niet perse mijn favo hengst. Ik heb er nog meer die ik dit jaar ga gebruiken voor mn andere merries. Ik fok voor de verkoop/keuring dus wil sowieso een bekende hengst. Darina heeft redelijk het model van De Niro, dus daar moet geen klassieke hengst op. Dat is bij Gold Digger al goed gelukt trouwens. Daarnaast heeft ze een goed achterbeen, dus kan ze Sandro Hit wel hebben.

Petra en jij de groetjes van mij ! Heel veel succes met de fokkerij en ik hoor graag voor welke hengst je bij darina gekozen hebt !

essie34

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-12 22:58

Nou de paddock is echt nog te slecht om mooie foto's te kunnen maken helaas.. Kom maar op met het mooie weer dacht ik zo :)

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 02:58

Inderdaad !!! Bij ons is de bak best goed te doen, maar de mooiste foto's maak je toch echt als ze straks strak in hun velletje zitten en alles weer mooi groen is !!!! Als het straks wat mooier weer is zien we die bewegingsfoto's vanzelf verschijnen :j
Ik had vandaag al wel hele leuke foto's kunnen maken van onze Contendro's Bube nakomeling...... Ze was samen met haar vriendinnetje in de wei aan het spelen en ik de wei waar ze stonden ligt nog een behoorlijk plas. Vandaag waren ze samen in die plas aan het "spelen" Lekker spetteren en gek doen. Helaas had ik mijn camera niet bij me, want dat waren zeker hele mooie actiefoto's geworden !!!!

essie34

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-12 21:57

Jaa dan eindelijk weer foto's! Gold is nu officieel 1 jaar oud en hij staat nu samen met de 2 jarige hengsten. Ze hebben een inloopstal, met een uitloop naar de paddock en van daaruit kunnen ze een enorm mooie, grote weide in. Dus ze hebben het heel goed voor elkaar, kunnen kiezen of ze binnen of buiten staan de gehele dag door. En Goldy wordt tegelijkertijd ook een beetje opgevoed door de oudere paarden ;) Hij is namelijk nogal een baasje hahaha. Dit is ook te zien aan zijn koppie, wat kleine wondjes e.d. op zijn lijf ook maar dat krijg je nu eenmaal als ze onderling spelen.

Nou, hier komen in ieder geval even wat foto's. Ik was nu alleen dus bewegingsfoto's maken is dan lastig. Als hij zijn wintervachtje helemaal kwijt is (ze staan nu 24 uur per dag buiten) ga ik vragen of er iemand met een goede camera eens wat plaatjes wil komen schieten.

Hallo baasje!

Afbeelding

Afbeelding

Haha, lekkere dikke vacht nog!

Afbeelding

Afbeelding

Knappe man!

Afbeelding

Mooie plek hebben ze hier met zijn allen :)

Afbeelding

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 14:20

Mooie foto's !!!! Het wordt al een hele vent. Hij ziet er goed uit !

Ik zal binnenkort ook wel weer eens foto's nemen van zijn halfzusje (ook van Contendro's Bube)

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 17:32

Wat wordt hij knap en groot :D
Heerlijk plekje heeft hij daar zo te zien!

Ik kom wel langs om foto's te maken van de zomer :))

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 18:13

Wauw super leuk ding! Staat hij zelf ook in zwolle? ( Ik woon ook in zwolle namelijk :j )
Veel plezier met je leuke diertje!! *\o/*

essie34

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-12 19:19

Jaa bedankt allemaal! Hij is behoorlijk uit proportie en qua vacht nog lekker rommelig, maar voor een jaarling toch best knap hihi *D. Maar ik ben natuurlijk niet echt objectief! Hij misstaat qua grootte ook niet tussen de twee jarigen dus ik durf hem bijna niet te meten......

Dielle lijkt me hartstikke leuk! Ik heb zelf gewoon geen goede camera en wil heeel graag als hij straks weer in zijn strakke vachtje zit weer wat mooie foto's laten maken! Dus laat maar weten wanneer je in de buurt bent ;) Vind het ook zo leuk om die foto's van vorig jaar te zien toen hij nog een lief klein veulentje was <3. Wil zijn opgroei fase zo veel mogelijk vastleggen haha!!

Flooredking hij staat vlakbij Zwolle, in Wijthmen! Ben heel blij met deze mooie plek! Sta je zelf ook ergens in Zwolle?

britt299

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 19:22

Wat een knap groot veulen zeg met een kei lief koppie! :D

mmiriammpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 19:24

Wow wat is hij veranderd! Nog steeds dat mooie eigenwijze koppie ♥
Heel gaaf om te zien! Tot snel!

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 19:26

het is echt een knappe vent!!!

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 16:14

Zeker een knappe vent, als Gold straks helemaal uit zijn wintervacht is, moet je nog maar een keer foto's spammen !!!

essie34

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-12 21:45

Zal ik zeker doen.. Wel lastig hoor, nu ze in een grote groep staan haha. Heb je al foto's van zijn mooie halfzusje??

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 00:14

essie34 schreef:
Zal ik zeker doen.. Wel lastig hoor, nu ze in een grote groep staan haha. Heb je al foto's van zijn mooie halfzusje??

Nee helaas nog niet, maar als het weer omslaat gaat dat zeker gebeuren. Bij ons staan de 4 merrie's nu ook bij elkaar en dan komt straks eerst de keuring en zijn de beide dames die op de nederlandse keuring worden aangeboden als het goed is ook al dragend. Gold's knappe halfzusje is dan even met haar moeder alleen (die als het goed is dan ook dragend is) in de wei en dan kan ik zeker mooie foto's maken omdat we dan ook al wat met haar gaan trainen (hoofdstel aan, beetje vrijspringen) Volgend jaar gaat Gold's halfzusje als alles goed is naar Duitsland om haar sturenprüfung te doen. We maken haar zelf zadelmak en dan gaat ze naar Duitsland toe. Zodra ik foto's heb zal ik ze wel spammen.......

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 08:35

Wauw, wat een knapperd! :D

Eifelopfok

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 10:19

Ben benieuwd hoe Gold er nu uitziet in zijn zomervacht! Zijn moeder is net geinsemineerd met een tweede dosis sperma van Sandro Hit!

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 22:30

hij is leuk erg leuk

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 09:11

Hij is zeker leuk !!! Ik zal eens kijken of ik van zijn halfzusje ook weer eens mooie foto's kan gaan maken.

essie34

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-12 13:02

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 14:09