Ghazelle Valdez x Contango

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-11 00:10

Stephany schreef:
Ben ik helemaal mee eens, vooral de opmerking "zielig lopen doen over een gehandicapte man" vind ik dus ECHT NIET kunnen en hoop ook dat daar door de moderator wat van gezegd gaat worden...

Ik wilde er niet meer op ingaan maar nadat ik probeer naar waarheid uit te leggen waarom ik nog geen nieuwe foto's heb, en ik begrijp dat men er nieuwsgierig naar is ben ik ook bij anderen, het is je passie he, ben ik wel erg ontdaan over het feit dat er de draak gestoken wordt met mijn man zijn fysieke ellende.
Voor mij is door zijn ziekte het hebben van paarden en fokken met de merries niet zo vanzelfsprekend meer
Ik moet steeds keuzes maken en heb geleerd te schipperen met de mogelijkheden die wij nog hebben.
Dat iemand die mij niet kent dat op deze manier ridiculiseert komt nogal hard aan.

Maar goed met Ghazelle gaat het prima en ik denk dat ik maar op Sannah wacht

elllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 06:33

Rhea schreef:
lieve mensen is lezen zo moeilijk??

ik oordeel niet over het veulen
ik oordeel niet over het wel of niet plaatsen van foto's
ik oordeel niet over het alleen willen plaatsen of het gebruiken van professionele foto's

Ik oordeel ENKEL over de opmerking dat er geen foto's geplaatst worden omdat de bak kapot is en manlief invalide is.

*exit....

Nee lezen is niet zo moeilijk daarom begrijp ik ook niets van de door jou geplaatste posten hier .
Ik snap daarom ook werkelijk niet waar je je mee bemoeid of over oordeelt !!

De toon van jou schijven is beneden alle normen van respect !
Dat je met iemand in discussie gaat in sommige topic`s ja dat kan op bokt, maar hoe haal je het in je hoofd om iemands KS-ITP topic zo te verzieken !
Laatst bijgewerkt door elllis op 23-05-11 06:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 06:51

Sarabande, gefeliciteerd met jullie veulen. Mooie kleur en een chique hoofdje.

Rhea, je zou wat mij betreft om je opmerkingen in dit topic een onherroepelijke ban moeten krijgen. Zoiets kun je niet maken, zo ga je niet met elkaar om. Dat je dat zelf niet inziet is het meest trieste van alles.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 08:49

Saar, gefeliciteerd met dit mooie veulen!!! *\o/*

uletje

Re: Ghazelle Valdez x Contango

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 11:29

Allereerst: Gefeliciteerd ziet er veel belovend uit! Op naar de droogfoto's ;)

Dan nu:
Jammer dat de toon hier zo moet zijn. Ik ben geen ster in fotograveren, ook ik plaats niet veel foto's. Waarom: Omdat een betere fotograaf mijn veulens er beter op krijgt. Bij mij kunnen ze eruit zien als een natte krant op foto's, terwijl ze dat niet zijn. Zeker met het oog op verkoop, zijn goede foto's beter dan belabberde die je zelf maken kunt.

Invalide man, kapotte bak e.d. zijn zaken die erbuiten gelaten dienen te worden. Maar dat is mijn mening. TS bepaalt wat ze plaatst, als jij denkt dat de veulens slechter zijn dan dat ze zelf wil doen voorkomen dan klinkt dat in mijn oren als jaloezie. Als een veulen een natte krant is krijgt zelfs een goede fotograaf ze niet fijn erop. En aan het model kan een goede fotgraaf ook niets doen. Een foto legt vast wat er is, niet wat er niet is.. Om echt een goed beeld te krijgen moet je ze IRL zien. Een foto beoordelen is onmogelijk in mijn ogen..

Al met al: Ik hoop dat ze mooi is opgedroogt en kan niet wachten op droogfoto's! En hoop dat ze naar je verwachting uitgroeit.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 15:27

Sannah schreef:
Gezellig hier ~~}> Het wordt hoog tijd dat ik naar het verre Limburg afreis _O-

:D :D :D

Goed plan! Wanneer gaan we ;)

Jammer dat het topic zo'n rare wending heeft gekregen :-).

Veteris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 15:58

Hey saar helemaal je topic gemist. Wat jammer dat het een beetje nare bijsmaak krijgt door opmerkingen die gemaakt zijn. Ik (en met mij vele anderen) weet wel beter en ook dit knappe kind ziet er weer voortreffelijk uit en heeft een mooie naam gekregen. We zullen allemaal geduld moeten opbrengen voor de droog/buitenfoto's als je die überhaupt nog wilt plaatsen. Als ik in de buurt ben zou ik graag weer eens langs komen.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-11 16:01

Je bent van harte welkom sponsje, dat weet je wel

KahluaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 18:25

...ook jammer dat iedereen er maar over blijft doorzeuren :O ;de mod heeft gesproken toch ?! Nou doe ik het zelf ook een beetje ...

SteffieA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 10:34

Van harte gefeliciteerd!
Ze heeft een heel mooi hoofdje en zo'n stip doet het altijd goed vind ik :D En natuurlijk een lekker commercieel kleurtje.
Wil je haar houden?
Ik zou heel graag willen dekken met Valdez maar vriendlief is een beetje bang voor combinatie Houston x Jazz. Wil eerst de nakomelingen afwachten.
Natuurlijk zal ik ook dit topic in de gaten houden voor meer foto's :D maar ondertussen geniet lekker van moeder en kind!

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-11 10:39

Steffie mijn ervaring is dat Valdez hele fijne karakters geeft, het ligt er natuurlijk ook aan op wat voor merrie
Deze Contango merrie geeft heel veel vertrouwen aan haar kinderen mee.

Dit veulen gaan wij door boven genoemde omstandigheden niet houden

SteffieA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 10:48

Dat heb ik ook gehoord ja dat hij super karakters geeft. Maar jouw combinatie klinkt wel heel goed met Contango erin.
Wij hebben alleen een wel hele lieve maar ook rillerige merrie uit een rillerige stam dus vandaar.
Tja je kunt helaas niet alles houden dan ben je ook geen fokker maar verzamelaar...
Ik heb jouw andere topic over hengstenkeuze toen ook bijgehouden, wat is uiteindelijk jouw keuze geworden als ik zo vrij mag zijn?

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-11 10:53

Dat zal ik daar vermelden als Saar drachtig is ;)
Haar dochter Dulce is drachtig van Krack

Deze Contango merrie ga ik voor de sport verkopen, ze heeft Z2 gelopen en is heel fijn onder het zadel. Ook dat is een keuze die gemaakt moet worden 2 fokmerries is genoeg voor ons.
Als je meer info wilt kan dat per pb

InekeP

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 20:31

Ik heb vandaag Ghazelle in IRL gezien en ik kan je verzekeren dat ziet er zo perfect uit. Ik ben de hele weg naar huis nog onder de indruk van dat prachtige veulen <3 <3 <3 . Trouwens ook een knappe moeder. Saar goede keus! Ik heb genoten van je paardjes.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 20:34

Nou Ineke, ik ben jaloers op je hoor, ik vond de vorige veulens van TS ook prachtig, dus ik zou deze wel eens IRL willen zien.

InekeP

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 21:31

Electra63 schreef:
Nou Ineke, ik ben jaloers op je hoor, ik vond de vorige veulens van TS ook prachtig, dus ik zou deze wel eens IRL willen zien.

Je hoeft niet jalours te zijn hoor, maar ze is echt chique en ze houdt van kriebelen. Moeder is een geweldige moeder, pfff zo heb ik het zelden gezien hoor... _/-\o_

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-11 21:56

Electra63 schreef:

Je bent welkom hoor meis, maar ja je gaat liever naar Griekenland :D

xBVN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 22:06

Wat een prachtig veulen, leuk dat kolletje, net een zonnetje.
Ik vind de titel van de eerste foto echt om te lachen, net uit het ei, echt grappig!
Veel plezier met je kleine leukerd! ;)

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 22:07

Ach, ik ben zo weer terug, de zomer is nog lang en ik heb mijn rijbewijs weer terug, dus wie weet, kom ik jouw paarden wel een keer in het echt bewonderen. :D

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-11 22:09

Volgende week komt Sannah deze kant op en dan komen er ook foto's van Ghazelle