Onzettend gaaf veulen, wat een leukerd! Vind moeder trouwens ook prachtig
Dankje! Ik vind mams ook erg mooi
UMayDream
Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-11 15:49
Ik ben net weer terug van de paarden, en ik heb afgesproken dat het veulen gewoon Gjalt heet, en dat de roepnaam Alfa is, is iedereen tevreden En ik heb Isolde ook even gelongeerd, en toen kwam Alfa in de knoop met de longeerlijn Is wel goed afgelopen gelukkig Ook heb ik even geprobeerd om een halstertje om te krijgen, maar dat vond Alfa niet zo leuk, en begon te hinniken naar Isolde. Die hinnikte terug en toen lukte het al helemaal niet meer
@Bionda, doe toch echt maar niet De vader van een vriendin van mij is advocaat
KIEKEBOE
*slrp slrp*
Haai
Even de longe uit de knoop halen
En tot slot nog een filmpje (Sorry voor de slechte kwaliteit ) (En geloof me, Isolde vond het heerlijk om weer es aan het werk te worden gezet Ze liep vaak te briesen, en ik heb ook hooguit een kwartiertje gelongeerd ) http://www.youtube.com/watch?v=ZD19ITC4nmg
het veulen is een plaatje natuurlijk maar mama Isolde wow ik ben echt verliefd wat een prachtig paard ! Wat een bijzonder mooi hoofd en die allereerste foto op dit topic waar ze net haar veulen heeft gehad ...die blik in haar ogen zó onzettend lief ik schoot er gewoon van vol ..en ik ben een "harde"tante zeggen ze ..
wat een gup krijgt wel een top conditie van het longeren kan hij dalijk in de wei zijn vriendjes de baas maar je moet hem wel eens aanpakken op die verkeerde galop... jong geleerd is oud gedaan
nee echt een heerlijk diertje... (ik heb hier nog een goede waakhond zitten, geef maar een gil mocht je die willen lenen)