Ze is leuk!!!!! Prachtig veulen! Ik ben benieuwd naar foto's over een week of 3, als ze helemaal uitgevouwen is. Voor nu vind ik haar alvast heel erg mooi Gefeliciteerd met dit mooie merrieveulen
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 23-05-11 10:20
Gefeliciteerd Jenny!! Helaas gemist, maar om die tijd lag ik ook heerlijk te ronken. Ze is wel supergaaf!
heidie: mon is het veulen nog aan het perfectioneren. Duurt even, maar dan heb je ook wat! Is idd erg snel gegaan. Tot ik haar gistermiddag zag kegelen had ik het nog niet verwacht. Wel handig hoor dat ze het zo goed aangeeft wanneer het komt.
kosta: dank je!
monique4
Geplaatst: 23-05-11 11:09
Jenny gefeliciteerd!! met je mooie dame Leuke naam!
cristinaa
Geplaatst: 23-05-11 12:11
Jenny, wat een knap veulen! Van harte gefeliciteerd, een merrie en een valk ....wat een geluk!!
jennyk
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-11 12:20
monique en christinaa: bedankt! Het is zo leuk om dat jonge spul te zien rennen door wei! Moeders heeft het er maar druk mee
faline: bedankt! Ik vroeg me al af wat het verschil tussen een dunskin en een dunalino is maar jij hebt het antwoord gegeven! (in een ander topic hadden we het daarover)
brighteyes: nou idd, kunnen de dametjes gezellig samen spelen!
Heeey van harte!!!! Nummer 1 is geboren, wat fijn! Nu op naar de volgende!
jennyk
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-11 18:17
ja we zijn op de helft! (of ik dat nou leuk moet vinden weet ik eigenlijk niet want ik vind ze altijd zo leuk dat ik er wel meer wil) Larouscha is boos! Ze wil bij Sjanty en Sun Dance op de wei maar dat mag nu niet en nu staat ze alleen De hele dag loopt ze al te hinniken en heen en weer te sjouwen als ik nu een uierfoto zou maken gaf je er geen stuiver voor Pas als het veulen beter uit de voeten kan komen ze weer samen.
Jette
Geplaatst: 24-05-11 21:03
Hoe gaat het met ze? en is ze een beetje over haar woede heen?
vizsla_love: Het goed vandaag. Ik had een heining los gemaakt zodat Larouscha tot het hek kon lopen tussen de beide weides. Dat vind ze goed en hinnikt vrijwel niet meer. Het stomme is dat ze nu wel gewoon op de wei gaat grazen, gaat haar dus puur om het idee lijkt het. Uier van Larouscha is nu ook weer even groot als 2 dagen geleden. Als je nog foto's van Sun Dancer van vandaag wilt zien staan die in dit topic: [KS-ITP] Prachtig dunskin merrieveulen (v. Don Cremello du Bois)
jennyk
Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-11 12:39
Larouscha is vandaag 325 dagen drachtig, tijd voor een foto update:
larouscha's buik:
larouscha's uier
Vandaag heb ik haar weer herenigd met haar vriendin:
Sjanty vond het maar niets en beschermde haar veulen goed en haalde een paar keer goed uit naar Larouscha. Dat terwijl Larouscha eigenlijk weinig interesse had, maar Sjanty liep naar haar toe en begon toen te schoppen Larouscha vind het allang best dat ze iet meer alleen staat.
Uier is zo goed als vol, alleen de spenen moet nog vollopen nog heeeel even geduld dus!