Ik wil je niet bang praten hoor maar als je merrie bloed uit dr vulva heeft dan zou ik toch de dierenarts bellen. Ik heb al heel wat veulentjes gefokt maar heb nog nooit gezien dat 1 van mn merries bloed uit dr vulva had
maar misschien is het wel gewoon wat slijm wat gekleurd is. Ik heb ook heel wat veulentjes gefokt en ik heb het wel eerder gezien en dacht de eerste keer ook dat het bloed was en heb toen de DA gebeld die mij verzekerde dat het geen kwaad kon. Als je echter niet zeker weet of ze drachtig is zou ik wel een DA laten kijken..
Bloed uit de vulva is niet goed nee! Ik zou er ook een DA bijhalen, om te kijken of er niets mis is...waterhoofd veulen oid?? Als ze steeds in de plashouding staat en wijdbeens loopt (icm bloedverlies), lijkt mij dat er toch iets niet lekker zit!
Mijn merrie is nu 343 en heeft ook bloederig slijm uit de vulva naar mijn idee kan dat geen kwaad zolang het er maar niet uit blijft lopen. Ik denk gewoon dat het veulen niet meer lang op zich laat wachten
Nee nog precies hetzelfde. Het is idd slijmachtig bloed en het blijft niet lopen. Sorry dat ik zo laat reageer, ik mocht niet meer op internet. Morgen komt DA om gewoon meet zekerheid te geven.
Het lijkt me dat dit topic in de kraamstal meer op zijn plaats is. Ik TEM even.
TS ik vind het wel heel raar dat je pas sinds een paar dagen denkt dat ze misschien drachtig kan zijn. Ik zeg niet dat het niet zo is, maar dan had je al veel eerder tekenen moeten zien. Ik heb zelf net een veulen bij mijn merrie lopen, maar bij haar kon je al maanden van tevoren zien dat ze drachtig was en niet pas twee dagen voordat het veulen komt. Is de dierenarts al geweest?
ben heel benieuwd, misschien een idee om foto's te plaatsen als het lang zo blijft, denk dat bokt daar wat meer mee kan. Inderdaad dezelfde vraag als InekeH87, is de dierenarts al langs geweest?