Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Brainless schreef:Ik vind 1000E voor een onbeleerde Haf best wel duur.
Daar heb je nu een beleerde voor, dus verdienen doe je er ook niet aan en ik neem aan dat die kennissen hun geld ook weer terug willen als jij beslist er 1 over te nemen.
eridinges schreef:Brainless schreef:Ik vind 1000E voor een onbeleerde Haf best wel duur.
Daar heb je nu een beleerde voor, dus verdienen doe je er ook niet aan en ik neem aan dat die kennissen hun geld ook weer terug willen als jij beslist er 1 over te nemen.
Sorry maar voor een onbeleerde haf met goede papieren betaal je wel wat meer als 1000 euro..
mits je bij een goede fokker koopt. Daar gaan ze onder de 1750 voor die leeftijd niet eens weg.
Beetje gekke uitspraak dit.
vdbos schreef:sorry maar op de foto zien ze er niet 300 kilo te zwaar uit en daar bij ze zullen toch wel iets kennen je maakt me toch niet wijs dat ze in die drie jaar nog nooit een hoefsmid hebben gezien maar als je twijfelt zou ik het niet doen voor een paard te kopen moet je 100% achter je keuze staan er staan op marktplaats wel meer haflingers te koop die wel al hun op voeding hebben gehad
EventHorizon schreef:OphelderingCitaat:Ruin nummer 1:
3 jaar
Hij is bekend met poetsen, hoofdstel, zadel en wandelen, maar is nog niet beleerd.
Ruin nummer 2:
3 jaar
Hij vind het heerlijk als hij word geborsteld. Hij kent het hoofdstel en zadel. Hij is nog niet beleerd.
Aldus marktplaats