Hoop het wel. Zag jullie in de verte. Was zelf ringmeester bij de welshjes, dus kon helaas niet komen kijken. Zag wel in de verte alle leuke bonte vriendjes, en schimmel. ^^
Hoi hoi, Zouden jullie mij foto's in zo groot mogelijk formaat van Vrouwenpolder willen sturen, ik zoek nog foto's voor in de Battie, zowel van de keuring als bijvoorbeeld de showring/dressuurring. Heb ze wel snel nodig.
vrijdagavond heerlijk met de paarden aan het strand gereden. Zaterdag ochtend dressuur....
eerste proef ging goed, maar veeeeeeel te glad. Galop was eigenlijk niet te doen zonder ijzer en kalkoenen... tweede proef werd het weer alleen maar slechter en heb proef moeten staken omdat Jordy alleen maar aan het glijden was..
Muds
Geplaatst: 29-06-11 22:12
Gefeliciteerd met de resultaten. Zo te lezen was het ondanks het slechte weer wel gezellig
Ik had in m'n hoofd dat de zusjes May en Britt 23 juli naar de keuring zouden gaan, anders had ik zeker 'even' komen buurten. Maar ik heb het helaas gemist. Heeft iemand misschien foto's van ze gemaakt? Een witte 2-jarige en een 3-jarige appelschimmel
TinkerTom
Geplaatst: 29-06-11 23:55
waren dat may en britt?? ze waren nogal euhmm groot en slungelig en ze waren wat dwars met voorbrengen...
Poosje81
Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-11 23:59
TinkerTom schreef:
waren dat may en britt?? ze waren nogal euhmm groot en slungelig en ze waren wat dwars met voorbrengen...
Steffie, ze waren inderdaad in Vrouwenpolder en niet in Belgie, zoals eerder wellicht de planning was.