King John (v. Kasparow) - het wachten waard!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Re: King John (v. Kasparow) - het wachten waard!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-11 11:14

Karakter is ook helemaal super (en nee, dat heeft hij niet van moeder!) :D

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 11:16

_Noor schreef:
Karakter is ook helemaal super (en nee, dat heeft hij niet van moeder!) :D

Wat betreft het karakter bedoel je dat hij dat niet van zijn moeder heeft , maar van zijn vader Kasparow ? Ik vind het heel erg belangrijk dat een hengst een superfijn karakter heeft, zeker als ik er mee zou dekken. Mijn merrie's hebben allemaal een heel goed karakter en dan wil ik dat van een hengst ook graag :j
Heb onlangs zelf nog een hengst op stal in training gehad en die ook in Duitsland voorgereden, die nu zijn 70 dagen test loopt en het super doet. Mogelijk wordt hij aan het einde van het jaar wel goedgekeurd. Die hengst heeft zo'n geweldig karakter daar zou ik zo een veulen van willen hebben !!! :j
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door andamoon op 23-08-11 11:19, in het totaal 2 keer bewerkt

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-11 11:17

Ja, het karakter :) Heel vriendelijk en aanhankelijk. Natuurlijk wel eens wat macho-grappen, maar ach dat hoort erbij.

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 11:21

_Noor schreef:
Ja, het karakter :) Heel vriendelijk en aanhankelijk. Natuurlijk wel eens wat macho-grappen, maar ach dat hoort erbij.

Het is en blijft een hengst, dus....... ;) De hengst van de foto boven is wel hengst maar altijd heel makkelijk, in het werk en in de omgang. Ik krijg vanavond een ruin op stal die nu 2 maanden geen hengst meer is, maar die was als hengst ook gewoon TEVEEL man....... :(

Magic_Ice

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 11:30

Wat is KJ al groot geworden, mooi hoor!

Hier inmiddels sinds een maand een supermooie zwarte Kasdochter bij onze merrie.
Haar volle broer Ekaro, van vorig jaar, een prachtige zwarte hengst (staat te koop.)
Kas geeft hele goede karakters door en veelzijdige paarden met zeer goede bouw, gangen en uitstraling.

Andamoon, wij hebben inmiddels al 4 veulens van Kas gefokt bij onze merrie, allen erg goede paarden, dus als je meer wil weten dan hoor ik het wel.

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 11:40

Magic_Ice schreef:
Wat is KJ al groot geworden, mooi hoor!

Hier inmiddels sinds een maand een supermooie zwarte Kasdochter bij onze merrie.
Haar volle broer Ekaro, van vorig jaar, een prachtige zwarte hengst (staat te koop.)
Kas geeft hele goede karakters door en veelzijdige paarden met zeer goede bouw, gangen en uitstraling.

Andamoon, wij hebben inmiddels al 4 veulens van Kas gefokt bij onze merrie, allen erg goede paarden, dus als je meer wil weten dan hoor ik het wel.

Nou je mag me best een pbtje sturen met informatie over de zwarte hengst Ekaro !

Ik heb al vaker gehoord dat Kas zijn geweldige karakter doorgeeft, ben ook heel benieuwd naar het type wat hij doorgeeft op verschillende merrie. Dus als je informatie hebt mag je me die zeker doorgeven... !