Aik ben ook wel benieuwd heo en wat welke leeftijd en dergelijke
Yoxan
Geplaatst: 05-04-11 21:57
Ik heb de Tinkers net bezocht. Eten hebben ze wel gehad. Sommige zijn gewoon vies en zitten in de klit en zijn al even niet verzorgd. 1 merrie heeft duidelijk een beenprobleem(mok, mijt,...
Kort gezegd: eigenares fokte Tinkers(vanner-cobtype), maar is naar't buitenland vertrokken. paarden werden "onderhouden" door familie. Nu wordt de boel verkocht en de paarden moeten weg.
Paarden worden morgen pas door handelaar opgehaald.
Ik ben overstelpt door telefoontjes en mails.
Bedoeling is nu ze zo snel mogelijk op te kopen want helaas hebben al veel mensen geld geroken :-/
Verder even geen info.
renate85
Geplaatst: 05-04-11 22:02
Wij hebben wel intresse (even overleg gehad met mijn vriend) om er 1 op te vangen en op te lappen.
GamblersCup
Geplaatst: 05-04-11 22:05
Er valt dus niets "op te lappen", geen heftige verwaarlozing, gewoon een geldkwestie dus. Ik heb hier niets meer te zoeken. Paard daadwerkelijk helpen leek me een goed streven, maar deze paarden vinden binnen no time wel een huisje als ik het zo lees.
kijk, dus zo zit het in elkaar.... elk paard is de duppe van een verkoop, gezond of niet, het dier vraagt er niet om, maar soms hebben wij mensen geen keuze en moet je beslissingen maken, of ze nu leuk zijn of niet
Charissa_N
Geplaatst: 05-04-11 22:13
Iney schreef:
Dan nog zoveel geld voor vragen ook....
400 euro voor een paard is echt niet veel.. als ik geld over had in de maand voor stalling/behandelingen had ik het zeker gedaan...
Letsdunit
Geplaatst: 05-04-11 22:15
Het verbaasd me dat er zoveel interesse is in deze paardjes, marktplaats staat vol met tinkers, als je de "oplap" kosten bij een verwaarloosd dier opteld ben je waarschijnlijk zelfs meer kwijt.
Ariebren
Geplaatst: 05-04-11 22:16
Ik wil ze alle acht over nemen voor 200 euro per stuk.
Dit is een leuke en snelle handel.
balance
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 06-04-11 22:50
Het betreft hier een verkapte advertentie en dat is niet toegestaan. Het zijn bovendien niet de eigen paarden van de TS dus adverteren op EA is ook niet toegestaan. Verder kreeg ik bericht dat het goed gaat met de dieren. Verdere updates zijn dus ook niet toegestaan. Hier een slotje.