Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
tamary schreef:Klijntjuh schreef:Ik heb trouwens het kleine humpie gezien!
Zo op de foto's leuke combi. Meet alleen wel goed de rug op ivm passend zadel. Pony toont behoorlijk kort en om daar een zadel voor te vinden waar jij in past kan lastig worden.
Klijntjuh schreef:tamary schreef:Zo op de foto's leuke combi. Meet alleen wel goed de rug op ivm passend zadel. Pony toont behoorlijk kort en om daar een zadel voor te vinden waar jij in past kan lastig worden.
Bedacht ik me ook inderdaad..![]()
En ik wil nog westernrijden ook..![]()
Dat word denk ik een boomloos zadeltje
amsterdam_30 schreef:Heb helaas geen verstand van tinkers, maar zou je niet ook optie C, D, E, F etc etc moeten hebben? Sowieso moet je 1 of meerdere keren gaan kijken en rijden als je een besluit maakt denk ik. Zou zeker rustig op zoek gaan en gewoon heel veel paarden gaan bekijken en rijden.
Heb ook weleens op een paar foto's en een leuk verhaal gedacht mijn ideale maatje gevonden te hebben in mijn zoektoch naar een paard, maar niets bleek minder waar.
Succes met zoeken!
amsterdam_30 schreef:Sorry.. had inderdaad niet alles gelezen.. Leuk paardje! Hoe oud is ze? Veel geluk samen!