En dit is zeker ook zielig?

Ik vind het erg goed wat je doet.. Lekker aan alles laten wennen... Gewoon rustig aan, je hoeft er ten slotte niet volgende maand al op!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lay schreef:http://lh3.ggpht.com/_6qUdQLzAGlc/R3JOATX3PYI/AAAAAAAABms/kEq68PL0Mtw/DSC00302.JPG
En dit is zeker ook zielig?![]()
Ik vind het erg goed wat je doet.. Lekker aan alles laten wennen... Gewoon rustig aan, je hoeft er ten slotte niet volgende maand al op!haha
anjaenrene schreef:Hartstikke leuke foto's! Lol met je knol en zo te zien heeft je knol ook lol!
Niets van aantrekken van het geleuter. Je zegt zelf al dat ze een keer per week uit de kudde komt en je ziet dat ze relaxed is en er plezier in heeft. Alleen sluit ik me erbij aan dat de kat wel een cap verdient!!?? Op zijn minst extra brokjes want hij doet het zware werk voor je voor over een paar jaar als jij erop stapt.
Shirly_Bob schreef:Persoonlijk vind ik het te jong om al peesjes, dekje en hoofdstel te gebruiken..
die veulens vinden het heerlijk om minstens 3 jaar in het weiland te staan met leeftijdgenoten heeft mijn paard erg goed gedaan, je kan natuurlijk wel aan het halster laten wennen, voetje geven, aanraken etc.
maargoed het is jouw veulen, ik wil dit alleen kwijt niet boos bedoeld ofzo
CarinaR schreef:Het zal wel aan mij liggen, maar waarom nu al (voor de grap, en dan ook nog veelste groot) al die dingen omhangen?
Ik vind persoonlijk het moment op de laatste foto ook erg onverantwoordelijk... Uitstappen over balkjes in draf, met een losse zweetdeken... (herinert een paard wat overleden is door een deken wat over het hoofd sloeg en paard zn nek brak)