Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
smeetjoew schreef:Tuurlijk mag je je mening geven, maar doe dit dan wel op een juiste manier en begin niet over balans, activiteit en kracht, want schijnbaar heb je daar totaal geen kijk op. Dat is niets verkeerds, maar veroordeel een ander er dan niet op.
Naar mijn mening worden de woorden Totilas en spektakel in een adem genoemd.
smeetjoew schreef:Tuurlijk mag je je mening geven, maar doe dit dan wel op een juiste manier en begin niet over balans, activiteit en kracht, want schijnbaar heb je daar totaal geen kijk op. Dat is niets verkeerds, maar veroordeel een ander er dan niet op.
Naar mijn mening worden de woorden Totilas en spektakel in een adem genoemd.
smeetjoew schreef:Dat heeft niets met balans te maken in de zin dat Totilas dat niet zou hebben. Hij is júist het paard met de béste balans. Hij kan zijn gewicht zodanig op de achterhand brengen (bekken kantelen en enorme kracht achter) dat hij zoveel schoudervrijheid krijgt aan de voorkant, dat hij zo ontzettend veel ruimte kan pakken. Dát is pas balans.
essiesilly schreef:blijkbaar hebben een aantal mensen ook nooit bij het losrijden van totilas gekeken want dat is 1 van de prachtige dingen aan hem, hij kan ook heel gewoontjes pony achtig lopen. klik je een keer is hij er.. altijd
renatevb schreef:Ik vind Bretton Woods echt niets, er klopt iets niet aan het plaatje en ik vind dat ie vanachter ook niet onder komt, al is ie wel actief vanachter. Ik kn het niet goed uitleggen. Valeron vind ik wel leuk, maar niet echt speciaal. En Quarterback draait zijn achterbenen echt abnormaal naar buiten, dus die zou ook nooit op men merrie komen.
Nu ik er aan denk vind ik deze ook wel leuk, alleen is ie wat klein (1m64 geloof ik)
http://www.youtube.com/watch?v=xMkHgenH ... r_embedded
Feelsoproud schreef:'Best' bewegend ga ik ongetwijfeld voor Fiorano:véél schoudervrijheid,apart goed vanachter,...een droom in mijn ogen.
http://www.hengststation-pape.de/video-fiorano.html
Meest 'spectaculair' inderdaad...Totilas!