Silke is waarschijnlijk dragend!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 23:44

VisibreTeam schreef:
Mijn vader vind het enorm leuk dat Silke een veulentje krijgt _O-
mijn moeder heeft het hem verteld, en zijn eerste reactie was: 'dat word vast een mooi ding dan!'
:')

En ik heb al namen :):)
Hengstje: Obi-wan Kenobi
(dat moet gewoon, dat heb ik met mezelf afgesproken :') het is dus niet zo dat ik enorm fan ben van starwars.)
Merrie: Mexx (maar als iemand nog iets leukers weet te verzinnen? :Y) )

Het Silke-kind word dus zoiezo een schimmeltje met een arabische look :Y)

Is het al zeker dan dat ze dragend is ??? Anders maak je jezelf straks blij en blijkt het helemaal niet zo te zijn. Je krijgt het met nog een paard (veulen) erbij wel drukker Nikki en volgens mij heb je het best moeilijk de laatste tijd. Met veel zaken die je moet doen en al de drukte.... Het is niet alleen maar leuk als er een veulentje komt, je hebt de kosten en zorgen er natuurlijk ook bij.

Ine23

Re: Silke is waarschijnlijk dragend!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 23:50

Wat leuk! En Silke is echt gaaaf!

Ik heb een welshxarabier, met een moeder die erg hard op Silke lijkt, dus misschien komt er iets gelijkends uit? :)

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 10:03

LisaDijk schreef:
doe Eklis :+

Niemand snapt de cloe :+

Silke (gespiegeld) Eklis :+

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-11 10:05

Oh op die manier Lisa _O-

@ Monique
Ik weet zeker dat Silke dragend is (of iig zo goed als zeker) Vienna is afgelopen zomer nog 3 keer hengstig geweest, Silke niet meer, Silke's karakter is anders, haar flanken zijn breder geworden (komt écht niet van het voer) Ik heb al veeel minder drukte en als het veulen er is ben ik klaar met school :)

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 10:41

VisibreTeam schreef:
@ Monique
Ik weet zeker dat Silke dragend is (of iig zo goed als zeker) Vienna is afgelopen zomer nog 3 keer hengstig geweest, Silke niet meer, Silke's karakter is anders, haar flanken zijn breder geworden (komt écht niet van het voer) Ik heb al veeel minder drukte en als het veulen er is ben ik klaar met school :)

Veel succes met je veulentje Nikki als het er al komt en ik hoop dat je er veel plezier aan zult beleven.... Dat het de vreugde mag brengen waar je naar op zoekt bent.
Laatst bijgewerkt door andamoon op 08-02-11 11:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 10:43

Vanwaar al het commentaar Andamoon? Is het jouw zaak wat zij gaat doen na haar eindexamen?

fidodido

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 10:54

ben benieuwd hoor

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 10:57

Ik vraag het me ook een beetje af. Denk dat Nikki ervaren genoeg is om over al die dingen na te denken, maargoed.

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 11:14

Charaz schreef:
Vanwaar al het commentaar Andamoon? Is het jouw zaak wat zij gaat doen na haar eindexamen?

Joscaa schreef:
Ik vraag het me ook een beetje af. Denk dat Nikki ervaren genoeg is om over al die dingen na te denken, maargoed.

Ik ben alleen bezorgd en heb absoluut geen commentaar. Ik ken Nikki heel goed en ze weet waarom ik me dat afvraag, dus je mag best iets minder fel reageren of eerst navraag doen voordat je hier iets neer schrijft. Dat is nou net wat me altijd zo mateloos stoort aan bepaalde topics. Ik reageer al niet meer, hoeven jullie ook niet meer met een dergelijke post te komen.

Nikki veel plezier met je veulentje, als dat er al komt en het ga je goed. Misschien zie ik je nog ooit ergens.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 11:18

Het was een vraag, je post kwam nou niet echt vriendelijk over.

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 11:24

Charaz schreef:
Het was een vraag, je post kwam nou niet echt vriendelijk over.

Een geschreven bericht komt wel eens anders over dan in werkelijkheid bedoelt is, maar dan stuur je even een pb en zet het niet zo in het topic... jammer dat het zo moet. Ik bedoel het goed, maar door jou reactie kunnen anderen daar anders over denken en dat is niet zo leuk. Dus voordat je reageert zou je beter eerst even navraag kunnen doen. Ik reageer hier in ieder geval niet meer.

Kunnen mensen die het leuk vinden voor Nikki gewoon weer on topic gaan reageren op het veulentje dat Silke gaat krijgen.

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 12:29

ben hier ook benieuwd zal wel een leuke comby worden/zijn.

igg succes er mee..

andamoon idd kwam je reactie niet zo fijn over dus snap wel de reactie van charaz.

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-11 12:32

Zullen we het gezellig houden?
Andamoon zit in hetzelfde HK topic en ik heb haar al een paar keer gemeet. Dus die weet wat ik dagelijks ook nog allemaal doe enzo ;)

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 12:37

VisibreTeam schreef:
Zullen we het gezellig houden?
Andamoon zit in hetzelfde HK topic en ik heb haar al een paar keer gemeet. Dus die weet wat ik dagelijks ook nog allemaal doe enzo ;)

Thks Nikki :*

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 17:16

Moon: Ik snap waarom je het schrijft en zou hetzelfde geschreven kunnen hebben... ;) En natuurlijk wil ik het tzt zien!