Condor wordt al een echte bink! op 20 maart met de clubkampioenschappen gaan we met de B dressuur meedoen. Hieronder de foto's, ik wil ook nog een keer een shoot waarbij ik op hem rijd.
Laura: wat fijn dat het zo goed gaat! Les helpt dus goed? Wilma12: leuke foto's zeg, hij heeft echt een sprekend koppie, doe je 9 april ook mee in Albergen? Zie ik je dan vast wel, doe ik ook mee!
xxFlowerGirl
Geplaatst: 22-02-11 13:14
wilma12 schreef:
Condor wordt al een echte bink! op 20 maart met de clubkampioenschappen gaan we met de B dressuur meedoen. Hieronder de foto's, ik wil ook nog een keer een shoot waarbij ik op hem rijd.
Wat een ontzettend lekker paardje!! Echt een schoonheid!
Jaa! Ik ben ook echt heel blij met m. In het begin was ie nog wat stug, en maakte die van die korte pasjes, maar nu showt hij zich echt met rijden. En hij leert zo snel! Ik doe 9 april ook mee, maar ik doe alleen dressuur. Maar Joy jij bent toch lid bij st. Joris hier bij ons in Geesteren?
Dat is echt super dichtbij ons. Bij wie sta je op stal dan Ben niet benieuwd hoor Wij gaan vanaf binnenkort ook meer stallen verhuren aan pensionklanten, mijn schoonvader gaat wat paarden weg doen. Iets uit de hand gelopen hobby inmiddels
wilma12
Geplaatst: 25-02-11 13:50
Mijn puppie doet mee met met vrijspringen morgen! Om 19.30 is ie aan de beurt! Ben benieuwd wat hij gaat doen. Carrola onze veron is vorige week overleden en zo kon condor mooi in haar plek. Moet je je paard ook invlechten voor zo iets?
Ja denk dat ik dat ook doe haha! Ik wilde vandaag nog even met hem oefenen met vrijspringen. Ga ik zo denk ik even doen. Kan ik hem vanavond nog wel even rijden. Is in saasveld ja, onze Sarantos doet ook mee:)
Ja klopt is soms best wel heel fijn en de drek doet me niet zoveel meer. Alleen in de winter is het altijd een heel gedoe om naar een binnenbak te gaan etc, kost veel tijd ook omdat wij eerst 15km moeten rijden voor de ubehaupt op stal zijn.
wilma12
Geplaatst: 28-02-11 19:02
Joy, ik heb vanmiddag nog even naar je paard gezwaaid. Er liepen allemaal paarden in de bak, volgens mij liep die van jou er ook bij. Haha!
Ziet er goed uit hoor! Ik was gisteren aant Carnavallen. Dus Condor had een dagje vrij. Deze week beginnen hier de lesweken van de Molenruiters. Ik doe ook mee heb er enorm veel zin in!
hee willemijne wat een hottie. hoeveel punten had je in saasveld? goh als ik dit had geweten was ik even komen kijken naar condor. ik had er zelf ook een lopen dus zoveel moeite was het niet. hij ziet er ook goed uit zeg!
uk is momenteel verkocht aan iemand hier op stal. (hij staat hier dus nog wel)
naast condor die ik altijd had heb ik nog een ovidius x burggraaf: dit was als 4 jarige op de overijsselse kampioenschappen, we waren 5e.