Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) vonden wij toen tegenvallen. Alle mooie, goed uitziende tinkers verkocht hij niet. De een was voor zijn 2-span, de ander voor zij dcohter ofzo...blablabla. De wat magere, minder mooie tinkers waren te koop, voor aso prijzen.
) geweest. Dat was een ontzettend aardige man, tinkers stonder er netjes bij. Daar heeft die vriendin destijds haar paardje ook gekocht. Mc. Guigguin (of hoe je het ook schrijft
). Dit paardje is in 2002 (geloof ik...) reserve kampioen geworden op de keuring. Het zag er bij Theo Tielemans ook allemaal keurig uit. En ik mocht, omdat ik alleen maar mee was, van hem wel even een tinker uit kiezen om op te rijden, zodat ik ook wat te rijden had. Dat vond ik toen echt een leuke stal 
. En voor de "lelijkerds" vroeg hij nog een behoorlijk bedrag. Er stond een leuke driekleur ruin kleddernat van een mentocht buiten uit de dampen, urenlang vastgebonden aan een ring in een muurtje, maar die was ook van zijn dochter of zo. Tja, zo gaat dat soms. Toen zag ik Sox dus op internet te koop en was verkocht
Tiko schreef:We zijn ook bij Theo Tielemans (zo heette hij toch?) geweest. Dat was een ontzettend aardige man, tinkers stonder er netjes bij. Het zag er bij Theo Tielemans ook allemaal keurig uit. En ik mocht, omdat ik alleen maar mee was, van hem wel even een tinker uit kiezen om op te rijden, zodat ik ook wat te rijden had. Dat vond ik toen echt een leuke stal
Pellie schreef:leuk Cloud, vertel eens iets meer over hem?
turbotinker"]
[quote="Pellie schreef:De dekhengst van Mollema heet toch ook McCloud?
Toen ik haar kocht was ze aan het eind van de 3jaar en is nu dus 5. Ik heb toen net als Snowdon 6250 gulden betaald. Bekapt , gechipt , ingeent ,ontwormt en thuis gebracht. Toen ik haar kreeg kon ze de basis. Ik heb met Shay nog nooit problemen gehad. Ze was (is) verkeersmak en voor niets of heel weinig bang. Ze is geimporteerd uit Engeland (Nottingham) en had daar waarschijnlijk al een veulen gehad. Ik heb geen flauw idee wie de ouders zijn.
Op de keuring van 16 augustus heeft ze een 2de premie gehaald , en met wat meer training voor rug en hals kan ze hoger komen.