Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Leonoor schreef:Die stronghold voor honden in de sokken, doe je dan een hele pipet per sok of verdeel je de pipet over 2 of 3 benen bijvoorbeeld?
Hopelijk is het bij jouw mooie dame snel over TS!
_Patrick_ schreef:Ik deed de sokken er ook niet af.
Deed sebacil in een emmer water mengen en de benen er om de beurt in zetten werkte goed bij Ouke en Patrick heeft t een keertje gehad.
Ouke kreeg het als zijn weerstand laag was....overgang naar winter en naar het voorjaar
Suusje1972 schreef:Ik vind die van de hondenpipet wel een hele goeie zeg. Zit nu ook met de handen in het haar, kan toch moeilijk met die vorst z'n benen gaan wassen.
Ik heb toevallig nog 4 pipetten liggen (ander merk Promeris Duo) en ook nog een halve fles Frontline spray.
Vanmiddag doe ik de pipetten er in en dan 1.5/2 week erna sprayen met de Frontline. Ik heb begrepen dat van de mijten elke 2 weken de eitjes uitkomen.
Eens kijken of we die mijten kunnen killen!
callum schreef:stronghold is anders dan gewone vlooienmiddelen dus het kan zijn dat gewone pipetten niet helpen. in stronghold zitten middelen tegen mijt in gewone vlooienmiddelen niet. maar proberen kan geen kwaad lijkt me. mijn paardje is weer beetje herstellende van de mok gelukkig