CGJ12 schreef:Oh Anna je denkt nagenoeg net zo scherp over die keuringen als ik.
Geloof me, ik weet precies hoe er gekeurd wordt. Met 3 mensen in de ring die "overleggen" met de boekjes erbij. Inderdaad BAH BAH BAH.
Bij de 3-jarigen valt dat nog wel mee, (die zijn dan ook prima te keuren op ext / bew., en daar heb ik ervaring mee) maar dan moet je eens bij ons op de veulenkeuringen komen.........valt je de bek open.
Dit jaar mocht ik trots op 1A lopen , maar het kampioenschap is altijd weggelegd voor dezelfde eigenaren (jaar in - jaar uit terwijl die nagenoeg altijd springgericht fokken)
Zelfs terwijl het expliciet verboden was om een REG.A kampioen te maken deden ze het TOCH terwijl ik ze van tevoren had gewaarschuwd dat 'ie niet in de kampioenskeuring mocht verschijnen. "Vandaag wijken we van die regel af" was het commentaar........
Het publiek mag altijd meedoen wie de kampioen wordt........7 mensen kozen de goede. Ik ben toch razend benieuwd waar het publiek voor koos...........
Sorry, maar dit moest ik ff kwijt!.....bloeddruk daalt weer.
Rustig aan CGJ12. Ik ben 42 en kan weer helemaal zondedr de tabletjes. Zelfs als ik dit lees. Maar dit terzijde. Zoals je ziet als je kromme regels maakt, krijg je ook kromme besluiten.