Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DyonS schreef:Ik heb zelf ook een verre nakomeling van Samber, het is namelijk de opa van mijn pony. Super karakter, naar mijn weten hetzelfde karakter als Samber. Heb ooit een keer gelezen dat Samber een 10.0 scoorde voor zijn karakter, dat zit er bij mijn pony ook wel in (ook bomproof)! Foto´s zijn te vinden in mijn profiel
Roxxiejj schreef:Hier nog 2 Sambers op stalen tevens op zoek naar 2 (zie onderschrift)(Sanne, nog steeds jammer van het tijdstip
)
Ik heb een merrie in het Z1 lopen, 16 jaar inmiddels, maar nog steeds de grootste clown van de vereniging. Erg werkwillig en heel erg slim, maar als ze er zat van is dan merk je dat snel genoeg...
Mijn ruin is rondweg lompwil graag zijn zin, is erg leergierig, is extreem goed in dingen slopen en door het tuiger bloed in hem kan ie ook nog eens heel erg leuk lopen
Wil eerlijk gezegd geen andere beesten meer dan Sambersik rij ook een Rivermen merrie, maar ik vind dat karakter niet wat voor mij
Sambers zijn geweldig, klaar