Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Neonlight schreef:Moedige van de gelder en van de hackney dan he, want alle hackney's die ik ken zijn ook zeer moedig en nergens bang van.
Neonlight schreef:Dat is al langer aan de orde, maar of het er doorheen komt, geen flauw idee.
Exaltina, ik ken die merrie.Reedhill's Play Boy (in mijn profiel te zien in de foto van het tweespan, de linkerpony van het span) was ook een Exalted-nakomeling, dit waren eigenlijk de enige 2 op wedstrijd die er liepen. Exalted zelf was een draak van een pony, en de nakomelingen waren ook niet al te makkelijk.
Little Denzy Boy, volgens mij heette die net wat anders. En die heeft Jacco tot de ereklasse gereden, maar niet op het hoogste nivo, want Jacco startte niet nationaal maar regionaal. Maar die loopt nog steeds op wedstrijden, en is voornamelijk succesvol bij de tweespannen. Ook nationaal.
De pony op de voorgrond is het. Hij heet nu Leyrun Dancing. Jacco ken ik trouwens ook goed.Jammergenoeg zien we ze niet meer vaak nu ze de mensport ingegaan zijn.
_Hackney_ schreef:Hehe eindelijk een topic over Hackney´s.
Ik heb zelf een grote maat Hackney onder het zadel.
Ben benieuwd wie nog meer een Hackney onder het zadel heeft...
leaapje schreef:zal tegen áan een vriendin ff vragen of ze de foto's erop zet
zijn er nog mensen die tegen problemen aanlopen met de hackney
zoals teveel spanning opbouwen met dressuur en teveel achterbeen
gebruik
Neonlight schreef:Als ik me goed herinner is deze hackney van de fam. Looye geweest, of in ieder geval door hun aangekocht vanuit GB.
http://www.hackneystable.nl/ is hun website.
leaapje schreef:maar of ze er in de ring ook blij mee zijn betwijfel ik die spanning is
redelijk te doen alleen uit ze zich daarin door vreselijk met der hoofd te gaan schudden gister op les bij de club heeft ze voor het eerst zo goed als niet geschud was helemaal in de wolken met m'n dame
wie start er al dressuur met de hackney??