MissHIS schreef:PaysBas schreef:Welke ruiter/amazone stelde Cover Story voor?Edwin Agterhuis, op springzadel. Geniaal Dank u!
Das een stoere van Ad ..Ben benieuwd hoe die zich verder gaat ontwikkelen.Word nog gezellig de 15e ..
15 septemeber en dan is het in .....Wordt totaal niet wijzer van de KWPN site vind em niet overzichtelijk..
Sannah schreef:fokfanaat schreef:de 15e ga ik heen, en zal zeker foto's maken.gezellig, ik kom ook En ik wil ook komen wordt het helemaal gezellig
Neem je melk de poeder en je klopper maar mee dan komt het helemaal goed o en vergeet je kommetje niet..
Kijk het komt helemaal goed met ons.. wat zullen we smullen.. en oja de hengsten worden dan ook voorgesteld Ben erg benieuwd hoe ze zijn..
Iemand een idee waarom die Rubiquil zoon niet door is? Of heb ik het verkeerd gezien en is hij wel door?Die Serano Gold zoon lijkt mij ook een interessante hengst.
Geen idee en mijn man was op de HK al helemaal gek van de Serano Gold en het lijkt ook nog wel een aparte te zijn.. ik kan niet wachten tot het 15 september is.