hier nog wat foto s, vandaag voor het eerst met hoofdstel om me heen laten lopen. ging goed maar als hij stil stond wou die gaan schuren maar mooi schuim mondje erop dus komt helemaal goed

ik vind t nog wel echt een pup

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rockey schreef:wat doen jullie zoal nu de hele week met de hengsten?
mijne komt eigenlijk iedere dag nu los in de binnenbaan en ik zet hem in de molen op stap programma. over een tijdje wil ik dat gaan afwisselen met draf programma.
komen ze bij jullie wel iedere dag de box uit? hoevaak longeren jullie nu bijvoorbeeld? of hoevaak komen ze los?
rockey schreef:nou mijne is vandaag voor t eerst aan de longe geweest met halster, linksom ging super rechtstom, wilde hij hele tijd omdraaien, uiteindelijk ging het goed. hij staat sinds vandaag ook met dek op.
Valencia2002 schreef:Taj_Mahal schreef:weet iemand of er ook hengstenkeuringen in drenthe zijn dit jaar nog, of aankomend jaar? Heb al wat lopen zoeken maar kan het niet echt vinden, of ik zoek verkeerd
Wat ik van het KWPN heb begrepen is dat het ong. halverwege december dit jaar in Assen is.
Valencia2002 schreef:Ik ook. Wilde eerst met mijn hengst gaan, maar hij is nu nog te klein ggrrrr.
Ik ga hem wel trainen etc. Wie weet krijgt hij net als zijn mams nog een groeispurt.
Mag ik iedereen iets vragen? Ik hoor jullie nl over het op ijzers zetten van jullie jonge hengsten, maar hebben jullie ze al rontgonologisch gekeurd dan? Want anders moeten voor de foto's de ijzers er toch weer onder weg?