Kootwijk

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

macke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 23:27

Carmax schreef:
Ik was er gisteren ook heel eventjes en heb wat foto's gemaakt. en geen wonder dat Diego kampioen werd, heb hem nooit eerder in het echt gezien,
maar wauw zeg, wat kan dat dier bewegen!! <3 ik was echt onder de indruk haha :+

Afbeelding

Afbeelding
Winston

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
David v/d hout, familie van mijn pony :+

Ik vind Winston geweldig wat een mooie pony!!!!!!!! wat een kleur echt leuk.

Caesar

Re: Kootwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 09:58

Wij zijn zaterdag ook geweest, helaas geen keur geworden! Maar wat een slechte omroepster. Maakte gigantisch veel fouten en liet de microfoon regelmatig aanstaan. Zo moeilijk lijkt het me toch niet om de juiste nummers op te noemen!

Dnies90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 10:54

Caesar schreef:
Wij zijn zaterdag ook geweest, helaas geen keur geworden! Maar wat een slechte omroepster. Maakte gigantisch veel fouten en liet de microfoon regelmatig aanstaan. Zo moeilijk lijkt het me toch niet om de juiste nummers op te noemen!

Zoals eerder aangegeven werd.
De omroepster deed het voor het eerst. Daarom vind ik het nog steeds erg knap

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 14:41

NadjaThaBest schreef:
Caesar schreef:

Zoals eerder aangegeven werd.
De omroepster deed het voor het eerst. Daarom vind ik het nog steeds erg knap

Dat zal wel, en daar heb ik in zekere zin ook begrip voor. Maar het was echt wel heel erg hoor, wij werden namelijk keur benoemd terwijl we dat helemaal niet waren. (we stonden op dat moment op een ander terrein en hadden de eerste pony gemist). Dan is dat achteraf best een teleurstelling. En we hoorden regelmatig correcties. Snap zeker dat het hectisch is hoor, en ik vind ook dat deze mensen allemaal een complimentje verdienen, maar het is wel een aandachtspunt voor volgend jaar.