Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:hier het stukje over sloom
in het begin was hij best sloom maar is in een jaar zoveel gegroeid dus denk dat dat de oorzaak is geweest hij is nu lekkr wakker en bokt afentoe en is zeker niet sloom.
Trouwens las op de site van het stamboek een keer een artikel over fjorden draverij en dat de snelste slechts 1 minuut langzamer is dat het wereldrecord bij dravers dus sloom is denk niet echt een fjordeneigenschap.

obusdebobus schreef:Mijn fjord draaft de grote KWPN-ers voorbij![]()
Zou je wel aanraden om toch naar bloedlijn te informeren. Ik heb een Blinken afstammeling die het woord remmen niet echt kent..
Ik heb begrepen dat de Blinkens daar last van hebben. Maar heb je wel een heule mooie fjord!
astridelise schreef:Ik ben nu in het bezit van mijn 2e fjord.
Kunnen lekker eigenwijs zijn, maar met een knipoog. Tot nu toe is mijn ervaring dat zij je er nooit zullen afknikkeren als zij het ergens niet mee eens zijn, maar meer lekker een andere kant op willen gaan. Wil jij naar links dan willen zij naar rechts! Even duidelijk zijn dat zij toch echt naar links moeten en dan is het ook over. Fjorden zijn ook lekker koel in het koppie, kijken niet gauw ergens van op en vinden het meestal ook niet erg om een paar dagen vrij te hebben.
Kortom het zijn gewoon leuke paardjes.
Haha.