geerke schreef:jeetje....en dit spuit je alleen af?
Ik geloof dat ik het niet begrijp...
Precies hoe ik er ook over denk
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
doei schreef:Ik denk dat ik dit toch wel een valse hond vind, hij heeft denk ik wel gemerkt dat de veulens pijn hadden, maar dat bedorf zijn pret niet!

maykie schreef:geerke schreef:jeetje....en dit spuit je alleen af?
Ik geloof dat ik het niet begrijp...
Precies hoe ik er ook over denk
kanniet schreef:Een hond is een dier dat leeft (leefde) van het opjagen en doden van dieren. Veel honden hebben deze drift nog wel, maar dat komt, door de eigenaren, meestal niet tot uiting. En om eerlijk te zijn, in deze maatschappij kan dat ook niet. Een hond die de jachtdrift laat zien, zijn prooi te pakken krijgt en probeert te doden is niet vals en zal geen mensen of kinderen proberen te grijpen. Je kunt het vergelijken met een kat die geen baby's zal doden terwijl ze in de tuin wel degelijk een konijn of vogel pakt.
Wat hier gebeurde is vreselijk, en helemaal de schuld van de eigenaar. De hond kan nooit en te nimmer meer onaangelijnd mee om te wandelen, maar dat is ook het enige. Nogmaals, de hond is niet vals, maar luisterde naar zijn jachtinstincten.
Je kan de eigenaar aansprakelijk stellen, deze heeft een wa verzekering waar de hond ook onder valt.