Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
misterA schreef:Umeo schreef:Wat denken jullie met deze hengst te verbeteren?
De kleur!!
[***] schreef:VDB of Umeo: ik heb jullie beiden nog niets zinnigs zien schrijven over de hengst.
En Suzanne geeft geen info, stokmaat van de moeder is gewoon na te zoeken op paardenfokken en staat op het verrichtingsverslag van BW. Bovendien is die merrie geen 'kleintje' dus dergelijke gekleurde info is weinig zinvol.
Dus als jullie geen interesse in de hengst hebben snap ik de aanwezigheid hier niet, lees dan alleen mee, het topic over het verrichtingsonderzoek kan je al je algemene commentaar kwijt.
De vraag in de openingspost was duidelijk:
wie gaat er mee dekken?
tamoreliefje schreef:Ik ben zeer benieuwd wat deze hengst gaat doen. Wel heel jammer van de C, dat steld fokker wel tot nadenken.
Als hij zijn stokmaat doorgeeft zal het een hengst worden die zeker teroverweging valt. Als het blijkt dat hij geen ocd doorfokt natuurlijk.
Dan zou ik hem in de toekomst zeker gebruiken
ulestro schreef:helaas komen we dit maar bij de 2 jaarse te weten...
En denk niet dat de meeste mensen daar mee te koop zullen lopen...
De enigste optie is dus, als 2 jaarse foto's laten nemen voor het geval dat...
Indien ze wel met een probleempje zitten, operatie en nog genoeg revalidatie tegen dat ze 3 zijn...
sarabande schreef:ulestro schreef:helaas komen we dit maar bij de 2 jaarse te weten...
En denk niet dat de meeste mensen daar mee te koop zullen lopen...
De enigste optie is dus, als 2 jaarse foto's laten nemen voor het geval dat...
Indien ze wel met een probleempje zitten, operatie en nog genoeg revalidatie tegen dat ze 3 zijn...
Wat een manier van denken, de kinderen worden onderzocht op 1 1/2 jarige leeftijd door het stamboek en dat wordt openbaar gemaakt. Als hij boven gemiddeld scoort wordt hij uit de fokkerij gehaald
ulestro schreef:het is wel een realistische manier van denken...
Ik ben er van plan mee om te fokken komend jaar, maar ik hou wel in het achterhoofd dat ik als 2 jarige foto's zal laten trekken en dat ik mijn achterhoofd kosten van een operatie er moet bij tellen...
sarabande schreef:ulestro schreef:het is wel een realistische manier van denken...
Ik ben er van plan mee om te fokken komend jaar, maar ik hou wel in het achterhoofd dat ik als 2 jarige foto's zal laten trekken en dat ik mijn achterhoofd kosten van een operatie er moet bij tellen...
Dat vind ik helemaal geen realistische manier van denken, dan zou ik een schone hengst verkiezen
[***] schreef:Ulestro: als ik er zo over dacht dan liet ik hem ook staan.
Is je merrie goed op de foto?
ulestro schreef:dat niet, maar wel sportkeuring...
zegt geloof ik evenveel qua foto's
Mosh schreef:Er liep toch al een topic met splitsing over het OCD/Prok verhaal? Laten we dit topic gewoon over Bretton Woods spreken en dat andere topic voor de discussie houden. Je mag best je mening geven over het hele verhaal, maar je mening aan anderen opdringen vind ik niet kunnen.