Ik ben echt heel erg benieuwd. Eva is een keimooi beestje(L)
Is ze wel lief (janatuurlijk xD)
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.

Enyaa schreef:Evaa Schiet ohoop. ik ben zoo benieuwd!
Vraagje:
waarom staat ze zover weg van jullie?

simpie94 schreef:Enyaa schreef:Evaa Schiet ohoop. ik ben zoo benieuwd!
Vraagje:
waarom staat ze zover weg van jullie?
Wij hier in Ridderkerk hebben kleigrond, en daar in Brabant delen met zandgrond.
Onze weilanden worden 's winters te nat en worden daarom gesloten.
En aangezien Eva dag en nacht heel het jaar buiten staat is het handiger voor ons om haar dan in winterstalling te doen
Net het blad van de KVTH binnengekregen, zit ik het door te lezen, staat Eva als reclame voor een geboortmelder erin :p Was zo grappig om Eva opeens in het blad te zien. De mensen uit Brabant hebben een nieuw geboortmeldersysteem ontwikkeld, dus ze hadden waarschijnlijk een (dik) paard nodig voor op de foto :p en aangezien de andere trekpaarden bij hun al bevallen zijn.. hihi
ondertussen al een beulen of nog steeds niet..? simpie94 schreef:Die op pagina 38?Net het blad van de KVTH binnengekregen, zit ik het door te lezen, staat Eva als reclame voor een geboortmelder erin :p Was zo grappig om Eva opeens in het blad te zien. De mensen uit Brabant hebben een nieuw geboortmeldersysteem ontwikkeld, dus ze hadden waarschijnlijk een (dik) paard nodig voor op de foto :p en aangezien de andere trekpaarden bij hun al bevallen zijn.. hihi
groetjes
dus is het Eva toch gelukt om op mijn verjaardag te bevallen.
tuurlijk maak ik foto's !