Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gem schreef:Wij hebben hier een, toen, 4 jarige Equador x Jasper merrie ingereden. Erg "extreem" paard. Super heet, sensibel... en toch cool in de kop. Schrok nergens van, super werkwillig, en raar genoeg...... sprong echt voor geen meter, net een! Dressuur was veel meer haar ding, buitenrijden ook. Gezien haar bouw, uithoudingsvermogen en karakter denk ik dat ze ook een heel goede geweest zou zijn als marathonpaard.
gem schreef:gem schreef:Wij hebben hier een, toen, 4 jarige Equador x Jasper merrie ingereden. Erg "extreem" paard. Super heet, sensibel... en toch cool in de kop. Schrok nergens van, super werkwillig, en raar genoeg...... sprong echt voor geen meter, net een! Dressuur was veel meer haar ding, buitenrijden ook. Gezien haar bouw, uithoudingsvermogen en karakter denk ik dat ze ook een heel goede geweest zou zijn als marathonpaard.
foto gevonden![]()
Yess schreef:gem schreef:gem schreef:Wij hebben hier een, toen, 4 jarige Equador x Jasper merrie ingereden. Erg "extreem" paard. Super heet, sensibel... en toch cool in de kop. Schrok nergens van, super werkwillig, en raar genoeg...... sprong echt voor geen meter, net een! Dressuur was veel meer haar ding, buitenrijden ook. Gezien haar bouw, uithoudingsvermogen en karakter denk ik dat ze ook een heel goede geweest zou zijn als marathonpaard.
foto gevonden![]()
Wat grappig, omschrijving is precies die van mij, alleen duurt het even voordat ie ril is. Eerst inzichzelf, en daarna extreme reacties. Maar wel cool in de kop. Zeg altijd dat het een politiepaard had kunnen zijn als ie niet zo uitelkaar zou klappen.
Die van mij spingt ook voor geen meter, dressuur gaat m veel beter af en vindt ie een stuk leuker. Buiten ook heel braaf, totdat ie iets ziet waar hij t niet mee eens is: niet meer in beweging te krijgen en totaal inzichzelf gekeerd.
Vind ook wel dat die van jou qua bouw super veel op de mijne lijkt, toch grappig!
! Gem schreef:Yess schreef:
Wat grappig, omschrijving is precies die van mij, alleen duurt het even voordat ie ril is. Eerst inzichzelf, en daarna extreme reacties. Maar wel cool in de kop. Zeg altijd dat het een politiepaard had kunnen zijn als ie niet zo uitelkaar zou klappen.
Die van mij spingt ook voor geen meter, dressuur gaat m veel beter af en vindt ie een stuk leuker. Buiten ook heel braaf, totdat ie iets ziet waar hij t niet mee eens is: niet meer in beweging te krijgen en totaal inzichzelf gekeerd.
Vind ook wel dat die van jou qua bouw super veel op de mijne lijkt, toch grappig!
Omdat het topic dan toch weer omhoog gehaald is, hier ook nog een reactie van mij n.a.v. jouw opmerking (2011) over "politiepaard": vorig jaar (2014) hebben we toevallig een sms-je gekregen van de fokker van ons beleerpaard. Guess what.... Velona IS politiepaard geworden!