Wat leuk zeg! zou er zeker voor kiezen! met die van mij kan ik ook alles, van af en toe sprongetje, buitenritten zwemmen,! die van mij is ook wel koel, schrikt niet eigenlijk en betrouwbaar!
Die van mij is niet echt koel in het hoofd, ze denk afentoe dat ze een arabische hengst is. Je moet zeker sterk in je schoenen staan als je aan een haf begint, maar als je ze voor je hebt gewonnen doen ze alles voor je. Helemaal als je ze beloond met voer.
Omdat ik totaal verliefd op haar werd, en haar zeker weten wou hebben, ookal zei ik elke keer, ik wil geen haflinger, en nu ben ik super blij met mn hafie
Sandrina
Geplaatst: 08-04-10 07:29
Waarom een haflinger? Da's klaar en helder: omdat Fralla toen ze nog geen jaar bij me was al mijn komst herkende aan mijn stap, het geluid van m'n fiets, de nieuwe brommer herkende en staat te wachten tot ik het hoekje van de stal omkom en dan gaat staan groemelen.(neusvleugel-praten)
mindful
Geplaatst: 08-04-10 19:54
Voor de eerste keer in mijn paardenleven heb ik mijn oog laten vallen op een 2-jarige merrie, ik heb haar in de eerste plaats gekocht omdat ze een sterk gestel hebben. Ik heb haar nu 2 jaar en ik wil ze noooooit meer kwijt...ook al steekt ze meermaals de draak met me en gaat ontelbare keren net datgene doen wat ik haar probeer af te leren
ik heb nog nooit een paard gehad dat zo snel leert, dat zo graag aandacht krijgt, dat zo graag iets voor je doet, die je begroet en direct naar je toe komt op de wei....eigenlijk meer positief dan negatief. Met andere woorden...met een Haf verveel je je nooit Veel succes met het zoeken
Sandrina
Geplaatst: 08-04-10 20:00
Vanmiddag heerlijk getraind voor de 4-daagse van Epe: 15 km in twee uur, niet slecht en lekker rustig. Voor het eerst sinds de winter weer met de koets en mijn neiuwe bruine tuig.
HorsesWoman
Geplaatst: 10-04-10 11:10
Omdat als je eenmaal hun vertrouwen heb, ze voor je door 't vuur gaan en je nooit laten stikken. Omdat je zoveel met een haflinger kunt berijken. Omdat ze vaak best bomproef zijn, en als je een foutje maakt, vergeven ze je die snel. Omdat ik, terwijl ik nooit een haflinger wou, zo verschikkelijk gek op haar ben, en geen ander paard er voor zou willen ruilen!
Romy88yyy
Geplaatst: 14-04-10 21:43
mijn ervaringen zijn: veelzijdig, cool in het hoofd, eigenwijs, werkwillig en een mooi maatje
ik vind ze geweldige beestjes en rij er bijna altijd op, gisteren nog een koudbloedwedstrijd gehad ik ken toch wel wat haflingers die hoge sportprestaties hebben:) zelf zou ik niet voor een haflinger kiezen, omdat ik een springpaard wil die wat hoger kan, maar dit ligt aan je eisen
xsjoukjex
Geplaatst: 06-07-10 21:04
Romy88yyy schreef:
mijn ervaringen zijn: veelzijdig, cool in het hoofd, eigenwijs, werkwillig en een mooi maatje
idd
tosca27
Geplaatst: 09-07-10 15:11
ze eten het liefst tot ze er bij neer vallen kunnen flink eigenwijs zijn en hebben een sterke hand nodig