Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. 
Totdat ik in het boekje keek. joyceenzira schreef:ook erg zonde dat hij zich niet goed liet zien in de bak dit is namelijk een paard met echte bewegingen en bloed(nodig in de fokkerij).
Jilly schreef:Als die Bram verder correct was, nog tot daar aan toe... Dan merk je vanzelf wel of mensen met een kleine hengst willen gaan fokken (kleine hengst wil daarom niet zeggen kleine nakomelingen). Maar hij was gewoon helemaal niet in verhouding: veel te iel lijf itt zijn zware voorkant.
Ik zag er echt geen dekhengst in, zelfs naast zijn kleine stokmaat.
. joyceenzira schreef:verbaasd me wel dat veel mensen toch de geschiedenis van het ras niet kennen. (1.30-1.40)
ook erg zonde dat hij zich niet goed liet zien in de bak dit is namelijk een paard met echte bewegingen en bloed(nodig in de fokkerij).
zijn mankement in idd dat hij klein is voor de rest een super fjord.
de hengstenkeuring was eigelijk 1 grote verbazing als je kijkt dat hermansen super kreupel ze rondje loopt en dat er 2 dierenartsen staan te kijken en niet ingrijpen(dan zeggen mensen ook nog eens dat hij niet goed werd voorgebracht heeft dus een andere reden)
tijdens de presentatie sprong bram geregeld weg, deed de hengst van dhr. Dolfing ook en die mag 3 keer overnieuw lopen ik gun stal Dolfing zeker de goed gekeurde hengst (was ook een mooie) maar je moet wel aan de regels houden.
kortom een kromme dag die uiteindelijk 1 goedgekeurde hengst in jaren heeft opgeleverd bij deze gefeliciteerd stal Dolfing