Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MarijeR schreef:Dynamic is pas laat uitgerekend en blijft dit jaar leeg.
Dan kan ze volgend jaar al vroeg naar Libertymeres Velvet Buckeroo, http://www.xs4all.nl/~rvnederp/BOBBUCKN.HTM
Daar heeft ze al eerder een veulen van gehad, Amy
Voor Amy heb ik even getwijfeld of ik haar al zou laten dekken maar ik wil haar eerst nog een jaar showen. Komende winter wil ik haar dan beleren en dan in 2011 maar eens kijken of ze gedekt wordt of toch nog een seizoen geshowd gaat worden. Misschien gaat ze ook nog wel aangespannen geshowd worden en stel ik het dekken nog langer uit.
Dennis schreef:Trendy van Ennet-Here (zwart, 1e premie kroon ABOP-B) gaat naar de 1e premie zwarbonte Wonderboy van de Molenstraat.
A lot of Rosy van stal Denci (zwart, twenter premie, dochter van een prestatie merrie) gaat ook naar Wonderboy.
Judith van Schoonenburg (schimmel 2e premie kroon) gaat naar Almanas Mahogny (zwart 1e premie).
.
Tosadog schreef:Mijn Deutsche Classic, Heaven v. Clus, zilverappel gaat voor een 2011 veulen naar de AMHA Hengst "Golden Oak Tomahawk", in eigendom van Stal Letsdunit van Tamara Floor.
Ik weet in ieder geval al dat ik volgend jaar een bont veulentje krijg!
idd dan moeten die er wel zijn.....
zou wel handig zijn als die er waren!
inderdaad, de bouw/beweging/karakter vind ik belangrijker dan de kleur, al zou ik wel graag eens een andere kleur in de wei willen zien