Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
uletje schreef:Ik zou het ook beter vinden als het wat naar achter in het jaar verschuift. Evenals eigenlijk de eerste bezichtingen. Die zijn ook zo vroeg.
uletje schreef:Ik ben ook heel benieuwd naar de Oscar en de Winningmood.
Over waarom van Norel hem niet ter dekking heeft gesteld vorig jaar (en zoals hij vorig jaar zei dit jaar helemaal niet) is omdat hij afspraken heeft gemaakt met de van Silfhoutjes. Ik wilde graag mijn Furst Heinrich nog eens bij hem dekken (heb een hele fijne winningmood daaruit lopen, een D'tje) Maar hij zei dat ik dan maar 1 keer sperma kon krijgen, dus als het niet pakte ik niet terug kon. Hij heeft wel een aantal eigen merries gedekt en wat van 'vroege' klanten. Toen vroeg ik hem of ik volgend jaar (dus 2010) hem kon gebruiken, maar toen zei hij dat hij dan helemaal niet beschikbaar zou zijn. Mensen geloofden niet in de hengst (Ik wel!! Ben der gek van!) daarom moest hij zich eerst in de kijker lopen, wat nu wel is gelukt! Misschien verandert hij voor dit jaar van gedachten, maar hij is wel van zijn afspraken, man om man woord om woord..
Ik wil misschien de Oscar voor mijn Cabochon gebruiken, hoop dat hij in het VO komt, alhoewel van Norel daar niet gek van is. Toen briljant dit jaar terug kwam was hij echt kapot. van Norel zegt dat het allemaal te vroeg komt (wat ook wel zo is natuurlijk..) toch hoop ik dat de oscar er bij is, kan ik hem mooi gebruiken!
Elisa2 schreef:Jammer,maar kan nog een hoop veranderen inderdaad.En de Sandreo hadden ze ook niet aangewezen bij de herkeuring toch?
Ik ben wel heel erg benieuwd naar Bravour..dat zijn lovende woorden!