Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
NatasjavE schreef:Toen Koss over de lijn sprong had hij eerst een hele tijd in de ring gestaan om foto's te maken. Henk van Donkelaar zag een vlieg op z'n bil en gaf de vlieg een lel. Koss sloeg daarop naar achteren omdat hij daarvan schrok. Raakte Henk van Donkelaar en iedereen in rep en roer. De hengst is toen losgebroken.
Heeft een rondje over het terein gelopen en liep toen heel braaf weer naar Henk van Donkelaar terug.
Parcival is altijd heel scherp gereden en heeft een tijdlang ook heel veel gedekt. Hij is Prix st George uitgebracht. Veel shows gelopen. Dan worden ze wat heter.
Ik heb het al eens gezegt..Ik heb een Elegant...en die geeft ze ook heet. Die van mij bokt ook wel eens.
De trap van Henk stond ook los van het losbreken van Koss. Die trap was inderdaad tijdens het poseren en ze stonden allemaal heel dicht om Koss heen, was een beetje te veel van het goede, op een gegeven moment draaide Koss misschien door klap ivm vlieg en tikte Henk onderuit. Heb allemaal supermooie foto's van net voordat het mis ging.

snd schreef:Weetje .....die thuiskeuringen erg handig hoor , maar zou het niet beter zijn als er gewoon op meer locaties stamboek opname zou zijn en veulen keuring. Wij zitten in NH . Dan wordt je niet vrolijk van Didam en Hengelo. Gezien de stijgende populariteit zou het toch mogelijk moeten zijn om nog een keuringsplaats aan te wijzen.