Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:* Lente
Rossini x Elan
1.68m
* Ciekeboe PSS
Vaillant x Able Albert xx
* Coquette S
Valdez x Ferro
* Coconita
Lingh x Ferro
* Artoga
Krack C x Ferro
* Beau Lady
Rhodium x All Wins XX
1.67m
* Bondgirl;
Obelisk x Gladstone,
1.66m
* Zowie
San Remo x Gribaldi x Naturel
1.68m
? ET78 schreef:Heftig verhaal kleinvosje. Zit met tranen in mijn ogen. (iedereen kijkt me nu raar aan op mijn werk) :-(
Wees maar zuinig op je nieuwe merrie.
chantycom schreef:Zit eigenlijk nog een beetje te twijfelen! Het is mijn eerste kwpn'er.. Met voorgaande pony altijd veel keuringen gelopen maar hier gaat het toch behoorlijk anders![]()
Daarbij vraag ik me af of ze het geschikte exterieur heeft. Ze hoeft niets eens echt wat te bereiken het is meer voor de ervaring en fun maar om nu afgekraakt te worden daar is ook zo wat![]()
Het zou gaan om een Ukato x Raueck II merrie uit 2006. Maakt een super sprong, haar beweging is niet heel bijzonder.
Wat zouden jullie doen? In onderstaand topic staan foto’s:
[ITP] Mijn knappe valentijn (Hartje) in de sneeuw!
Gewoon een gok wagen? een jaartje wachten? of komt helemaal niet aan de orde?
kleinvosje schreef:ET78 schreef:Heftig verhaal kleinvosje. Zit met tranen in mijn ogen. (iedereen kijkt me nu raar aan op mijn werk) :-(
Wees maar zuinig op je nieuwe merrie.
Dankjewel, het is inderdaad allemaal erg heftig. Nu bijna 1 jaar geleden... Daarom heb ik het ook moeilijk met het uitbesteden van mijn merrie, ik wil haar niet kwijt...
Fiebie schreef:chantycom schreef:Zit eigenlijk nog een beetje te twijfelen! Het is mijn eerste kwpn'er.. Met voorgaande pony altijd veel keuringen gelopen maar hier gaat het toch behoorlijk anders![]()
Daarbij vraag ik me af of ze het geschikte exterieur heeft. Ze hoeft niets eens echt wat te bereiken het is meer voor de ervaring en fun maar om nu afgekraakt te worden daar is ook zo wat![]()
Het zou gaan om een Ukato x Raueck II merrie uit 2006. Maakt een super sprong, haar beweging is niet heel bijzonder.
Wat zouden jullie doen? In onderstaand topic staan foto’s:
[ITP] Mijn knappe valentijn (Hartje) in de sneeuw!
Gewoon een gok wagen? een jaartje wachten? of komt helemaal niet aan de orde?
Wauw, wat een plaatje om te zien zeg!
Tja wie niet waagt, die niet wint....
In de IDS stond in ieder geval dat er 3 van de 5 zonen van Ukato door zijn naar het verrichtingsonderzoek...
Volgens mij doen ze het wel redelijk dan.
ET78 schreef:Ik ben ook wel benieuwd wat jullie van die van mij vinden, maar heb niet echt goede foto's, aangezien de laatste allemaal met deken op zijn in de winter. Die van de zomer en het voorjaar was ze echt nog een broekie. Misschien komt de keuring voor haar ook nog te vroeg.
chantycom schreef:Ja klopt. Haar sprong is ook echt heel goed.
Mijn twijfel komt meer door haar fokker waar ik haar destijds van heb gekocht. Hij was qua bou niet positief over haar...
Ze was op dat moment erg klein (1.58), zeer kortbenig met een hele lange rug. Daarbij was ze toen veel te zwaar.
Hij verkocht haar dan ook omdat ze absoluut niet sterwaardig was.. Alles is ze in het ruime half jaar dat ze van mij is erg veranderd vandaar dat ik er weer aan begin te denken..
ET78 schreef:@Janine1990:
Filmpje van onder het zadel was ook toen ik er weer voor het eerst op zat. Helaas nu alweer een dikke twee maanden geleden. Dus nog beetje onwennig. Ze heeft zo ie zo nog niet zoveel gedaan aangezien ze pas in juli drie geworden is. Ik hoop haar nu weer op te kunnen pakken op haar nieuwe stal, want een hele winter niet rijden is niet echt leuk.