lau6nao4 schreef:en met mijn merrie ook twee jaar bezig geweest.Ze had alleen maar tweelingen.
Iedere keer maar afw8en en uiteindelijk toch niets,dan is het dekseizoen zo voorbij.
Eerst bij Sarkozy geprobeerd,toen bij de hengst Briars boy en nu uiteindelijk drachtig van Sorento.
De pony Pino van ons(duo penotti)gedekt bij good old Zodiak,eerst niet drachtig toen uiteindelijk jawel een tweeling!!!Dierenarts heeft er 1 weg kunnen halen echt toppie.Voor mij was 2009 het jaar van de ongewenste tweelingen.Durf het risico echt niet aan om het te laten zitten.Ben van mening dat dierenarts begeleiding ook heeel erg belangrijk is.
Mijn merrie is 4x bij Whitesnake geweest. Normaal 1e of 2e x drachtig. Nu lukte dat niet (zelfs met vers niet) Uiteindelijk bij Advance geprobeerd en in 1x drachtig. Helaas was dat in 1e instantie een tweeling maar op de laatste scan was het er nog maar 1. Veearts kon het zelf niet wegkrijgen maar uiteindelijk is het vanzelf gegaan.
het viel mij wel op in 2009 dat er veel merrie moeilijk drachtig werden of een tweeling zouden krijgen.