Jazz X Gribaldi

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jord

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 12:34

Kan zijn gezicht niet goed zien, maar aan zijn houding te zien wel, heb hem nl. persoonlijk gekend toen hij hier in NL woonde.

21Patrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-09 01:34

Jord schreef:
21Patrick schreef:
Hoi!

Ik kwam nog een filmpje tegen van mijn vorige paard en mij!

Wat voor afstammeling denken jullie?

http://www.youtube.com/watch?v=KkSxAbcmozY

Dit is Nick Wagman zelf op dit paard?

Wat grappig dat jullie Nick hier in Nederland allemaal kennen! Hij hoeft vroeger bij dezelfde trainer getraind waar ik ook jaren bij heb getraind. En ik hoor het iderdaad vaak, onze rijstijl lijkt erg op elkaar. Dus ja, ik ben het zelf, maar wel bij hem op stal tijdens een 3-maandse interne stage!

tamoreliefje

Re: Jazz X Gribaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 03:30

HUH waar blijft het fimpje :D.

Maar ja Jazz x gribaldi geen idee welke uitkomst, ziet er wel cool paard uit. Waarschijnlijk ook karakter paard , maar dat maakt het juist tof.
Van Gribaldi moet ik zeggen kunnen echte super brave paarden uitkomen. Ken zelf zo enen tis echt sulletje doet geen vlieg kwaad. Maar juist met rijden consequent zijn. Maar dat geld voor ieder paard.

Hoe is het nu met het paardje?

CdC

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 15:39

Goede move van je om naar NL te komen; je hebt duidelijk moeite met spellen in het Engels, maar in het Nederlands heb je daar helemaal geen last van! Sterker nog, het lijkt erop dat je Nederlands met iedere post in dit topic beter wordt ;-)

Ach, het is ook too good to be true he... een knappe PSG ruiter die ons om advies komt vragen over bloedlijnen ;-)

Jord

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 21:28

CdC schreef:
Goede move van je om naar NL te komen; je hebt duidelijk moeite met spellen in het Engels, maar in het Nederlands heb je daar helemaal geen last van! Sterker nog, het lijkt erop dat je Nederlands met iedere post in dit topic beter wordt ;-)

Ach, het is ook too good to be true he... een knappe PSG ruiter die ons om advies komt vragen over bloedlijnen ;-)

:D :D
Ik zweer er toch bijna bij dat het Nick is die erop zit op het filmpje, de foto's elders in het topic is duidelijk een andere ruiter op het paard, welke van de 2 is ts?

Ulissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 00:58

21Patrick schreef:
caroline78 schreef:
Als je op niveau wilt rijden heb je niks aan die makkelijke, slome paarden.
Iedereen gilt altijd bij Jazz, gribaldi enz van moeilijk, lastig enz. Ja ze zijn sensibeler maar dat heb je voor het hogere werk ook nodig zolang ze rijdbaar blijven. Het ligt ook een stuk aan de opvoeding. ik zou hem echt niet laten staan om afstamming als hij de kwaliteit heeft en fijn rijd.

Ben benieuwd of TS al heeft gereden. Zo op foto lijkt het mij een plaatje maar dat kan ook niet anders met zulke vaders in de bloedlijn.

Hallo allemaal!!!

Even een up-date, het gaat echt helemaal super met hem! Inderdaad is hij pittig, een echte hengst en enorm patserig. Maar damn, wat kan ie lopen zeg!

De eerste dagen waren even wen(n)en, veel schrik momenten, maar als je hem er met stabiele hand en rustig "door" rijdt, is hij het na een paar minuten vergeten. Weet je wat zo leuk is aan hem? Ik rij hem ong. 35/45 min. per dag (exlusief warm lopen en uit stappen) en hoe langer we bezig zijn hoe beter het gaat, maar serieus iedere dag gaat beter dan de dag ervoor.

Ben dus helemaal blij, over 2 weken 1e keer starten in het Z2, ik hou jullie op de hoogte!

Waar ga jij starten?
Als jij in Culemborg woont dan weet ik nog wel meer ruiters welke met deze combinatie rijden
en die wonen niet ver bij jou uit de buurt. :D

bulck

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 09:25

Bestaan er ook volwassen penny's :-)
Engels zit idd vol typfouten (als moedertaal een beetje apart), zeker dan als je het NL vergelijkt voor slechts korte tijd in nl te zijn.

Verder ga ik met Jord mee, op dat filmpje is het Nick Wagman, die rijdt, of heeft TS alle paarden van Nick voor de verkoop gereden sedert enkele jaren. via dat filmpje geraak je op meerdere paarden gereden door Nick en verder is sante fe toch nog altijd in de VS, en niet engeland of ierland. Of is mijn aardrijkskunde nu zo verkeerd? :+

Dus ik ben benieuwd naar het filmpje.

tamoreliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 11:19

Er staat alllesinds bij dat de contact persoon Nick Wagman is dus kan het best. En staat ook bij dat sante fe in de VS is. CA california

bulck

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 11:30

tamoreliefje schreef:
Er staat alllesinds bij dat de contact persoon Nick Wagman is dus kan het best. En staat ook bij dat sante fe in de VS is. CA california

Apart dan dat hij de VS niet vernoemt, maar wel engeland en ierland :+
En nu sinds kort in Nl is. Wagman is toch al enige tijd terug in de VS en stond ervoor toch in NL, niet in Ierland of GB.

Blijf het allessinds een vreemd verhaal vinden, dus ik wacht op het filmpje.

tamoreliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 11:52

Daar heb ik geen idee van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 12:03

Begin ook een beetje argwaan te krijgen... :D Ach ja.
Vraag me ook af sinds wanneer ze palmbomen hebben in GB/Ierland.

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 12:11

Wat een grap _O- Ben benieuwd of TS hier nog komt voor nadere uitleg.

Ulissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 12:25

Whaha ..... Nick Wagman is in 2000 of 2001 al teruggegaan naar de US.
Ik ben benieuwd of we nog iets van Patrick horen :+

Trouwens ik ben vanmiddag in Culemborg :+

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 19:33

Moderatoropmerking:
Er is eerder al een modopmerking geplaatst omdat er erg veel offtopic gegaan werd. Daarna is het topic alsnog zo ver verwijderd geraakt van het oorspronkelijke onderwerp dat er nu een slotje op komt.