Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Anoniem schreef:3000 euro kwijt zijn (wat ik persoonlijk erg veel vind voor een paard dat alleen de basis dingen hoeft te kennen).

Anoniem schreef:Maar misschien dat je naar een manege kan gaan en vragen of ze daar paarden hebben die ze eventueel willen verkopen.
Uums schreef:Anoniem schreef:3000 euro kwijt zijn (wat ik persoonlijk erg veel vind voor een paard dat alleen de basis dingen hoeft te kennen).
Vandaar deze tip, van 1750 euro
http://link.marktplaats.nl/297354643
superwoman schreef:Uums schreef:
nou deze vind ik minder, gezien de "angstige eigenaaresse" geen succes is.Ik zie dit niet als een makkelijk paard.
Uums schreef:Als je de moeite neemt het topic te lezen weet je dat dit ook mijn vermoeden is, al weet ik inmiddels beter hoe Bonne in elkaar steekt en durf ik hem met een gerust hart aan te raden - ware het niet dat de TS een merrie zoekt
) superwoman schreef:Uums schreef:Als je de moeite neemt het topic te lezen weet je dat dit ook mijn vermoeden is, al weet ik inmiddels beter hoe Bonne in elkaar steekt en durf ik hem met een gerust hart aan te raden - ware het niet dat de TS een merrie zoekt
Ik had die over het hoofd gezien, maar goed in de andere post geef je toch aan dat het paard eigenwijs is en dan zie ik het nog niet als een makkelijk paard.
Ik ben érg verwend met mijn paard, waar ik écht iedereen op durf te zetten (maar doe dat niet om háár te beschermen)
Inmiddels niet meer trouwens.