ceasario schreef:Nu Nieuwe Elite Trakehner
Cadeau en ...Kasparow zuchtwerte 139 !!
Met recht een cadeautje!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
eilander schreef:liliputter schreef:De invloed neemt juist niet af. Wel heb je in combinatie met bijvoorbeeld Krack c een veel fijner karakter. Jazz levert ontzettend goede paarden, maar voor de fokkerij zie ik hem liever in de 2e generatie terug.
Heb je het dan over het karakter omdat je ze zelf met rijden moeilijk vind want voor de fokkerij hoeft dat geen probleem te zijn.
Ik zou wel een Jazz fokmerrie willen maar ik kruip er zelf niet op!!Dat bedoel ik er eigenlijk mee te zeggen!
eilander schreef:Kennelijk valt er on topic weinig zinnigs meer te zeggen.
sarabande schreef:Het KWPN heeft tegenwoordig veel meer vangnetten, zoals een hengst alsnog goed keuren wanneer hij zich in de sport manifesteert.
Zie er geen kritiek op enig beleid in, buiten dat het Chronos verhaal wel wat vraagtekens oproept.
Rhea schreef:Maar ik lees juist dat bij chronos die afweging wel degelijk is gemaakt maar dat zijn prestaties in de sport niet opwogen tegen de "gebreken" die hij vererfde. Dus dat is dan niet nieuw
lijnenteelt op Doruto.misterA schreef:Dat OO Seven weinig gebruikt wordt zal zeker om die reden zijn.
Zelf heb ik drie afstammelingen van hem gefokt en die hebben dat stalgebrek (tot nu toe) niet.
Dus mijn OO Seven x Metall x Farrington is inteelt op Doruto, nooit bij stilgestaan.![]()
Maar nu ik dit weet, is het uiteraard en achteraf, een zéér goed geslaagde en weloverwogen combinatie,lijnenteelt op Doruto.
Even uit mijn hoofd, Voice heeft een Doruto-grootmoeder.