Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

maaikedewit schreef:Wat vinden jullie nadelen van een Fryso zadel?
Ben er erg beniuewd naar wat jullie van het zadel vinden, ik rij er wel mee, vind het erg lekker zitten en zacht en diep:P
Lisenka schreef:maaikedewit schreef:Wat vinden jullie nadelen van een Fryso zadel?
Ben er erg beniuewd naar wat jullie van het zadel vinden, ik rij er wel mee, vind het erg lekker zitten en zacht en diep:P
Ik heb dan wel geen fries, maar wel een PRE (andalusiër) en een grote kwpn'er. Heb op beide paarden een Fryso Profile liggen, wel verschillende boommaat. Had voor mijn PRE eerst een Fryso Legacy, maar daar was hij helaas uitgegroeid. Hij is de laatste jaren behoorlijk breder geworden. Heb weer bewust voor Fryso gekozen, omdat ik zo tevreden was met de Legacy. Vind persoonlijk de profile nog fijner.
Ik vind het dus ook erg fijne zadels, het leer blijft mooi en ze zitten fijn.
brendalevita schreef:Ik heb hulp nodig,zou graag getipt worden wat te doen voor mijn vriendins fries die bij ons op stal staat zoeken we een zadel.
Heb 4 zadels voor 6 friezen en alles op haar gepast niets ligt okej,ze heeft een hoge schoft is breedt geschoudert en heeft een hele weke rug (ingezakt lijkt) helaas willen de ouders geen godsvermogen besteden dus wie heeft tips!
( welk soort weet ik niet )