Haflinger competitie Heerjansdam

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Peelie

Re: Haflinger competitie Heerjansdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 14:06

merrie gaat wel helemaal kaal. benen en alles (voor het eerst de benen) die staat dan van 10 tot 6 buiten (of nog vroeger. of tot later. dat ligt een beetje aan de situatie)

Snachts op stal. Niet geisoleerd, dus wel lekker fris. Ze krijgt 300 grams op en ik heb een losse hals voor als het echt regend of heeeel koud is.. daar dat ze het prima op ;) word et nou echt veel frisser als -5 komt er nog een fleece bij maar veel meer ook echt niet (of ik kijk even bij de welkoop voor een 150 grams staldeken (die vallen dunner uit namenlijk))

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 14:23

marguerite

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 11:17

Gaat de wedstrijd nog wel door a.s. zaterdag? want ik moet me waarschijnelijk afmelden,omdat ik de trailer niet van het terrein afkrijg met die gladheid[heuvel].

MirjamN

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 09:14

Hij was toch verzet naar 30 januari? Ik heb al weken niet gereden. Eerst doordat ik niet van het erf af kan, toen wezen springen en Hans kreupel en toen hij goed was, ben ik ziek geworden en nog steeds niet fit...

marguerite

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 14:39

dan hoop ik het wel hihihi,want dan heb ik nog tijd en hopelijk is de vorst ook weg

MirjamN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 08:56

En, iedereen al klaar voor anastaande zaterdag? De vorst is wel eventjes over geweest, maar nu weer in volle gang. buitenrijden valt dus weer niet mee... Ik hoop dat de buitenbak in Heerjansdam goed is, dan kunnen we in ieder geval goed losrijden!

marguerite

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 07:45

Wat moeten we vroeg he?ik ben er niet klaar voor,hij is veelste heet laaste tijd,ik geloof wel dat de bak goed is in Heerjansdam

MirjamN

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 16:40

Vreselijk vroeg, ik moet om 5 uur of half 6 mijn bed uit :-(((

Ik ben er helemaal niet klaar voor, we hebben nog steeds geen bak en met dat slechte weer konden we niet eens het erf af met de trailer, dus pas sinds 1,5 week weer aan het rijden. Paar keer in binnenbak geoefend met wisselend succes! Maar ik ben al blij als ik tevreden ben over hem, winstpunt of niet!

wisanda2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-10 22:36

ik ga morgen ook starten B zonder startkaart.... Ook al weken niet goed kunnen trainen door de weersomstandigheden en thuis geen eigen bak te hebben. Ben benieuwd....

Succes allemaal!!!!

marguerite

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 06:32

ik kan vandaag niet komen,diegene die me zou brengen krijg de trailer niet de heuvel op met al de sneeuw en durf ook nu niet te rijden,was het nou in de middag was alles weg

MirjamN

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 23:50

Zonde Marguerite! Het was best een beetje spannend, maar we zijn toch in Heerjansdam gekomen. Wel een beetje te laat, maar er is met de starttijden heel coulant omgegeaan, waarvoor dank aan Joli! We mochten in de binnenbak losrijden, dat was wel fijn met die sneeuw. Ondanks het weinige oefenen toch 179 en 182 punten gekregen, dus weer een winstpunt erbij. Dus ben blij!

MirjamN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 11:06

Over twee weken weer wedstrijd, wie doen er dan mee? Ik ben er in ieder geval bij, mits het weer het toelaat natuurlijk!

marguerite

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 12:56

Gefeliciteerd met je winstpunt,ik weet nog niet zeker dat ik er ben,heb geen chaffeur en me paarden gaan ook verhuixen

wisanda2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 14:35

ik doe over 2 weken ook weer mee... hoop dat ze dan net zo goed loopt als afgelopen zaterdag: 4de met 190 pnt

Lexiepexie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 14:37

Ik ben nog lang niet zover, maar over 1 a 2 jaar zijn we zeker van de partij ;)

MirjamN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 08:34

marguerite schreef:
Gefeliciteerd met je winstpunt,ik weet nog niet zeker dat ik er ben,heb geen chaffeur en me paarden gaan ook verhuixen

Thanx! Je laat me toch niet weer alleen in de M1 rondhobbelen hè?!?!?!?!

Hé, waar ga je naartoe verhuizen dan? Wist niet dat je meer dan één paard had trouwens. Die ander ook een Haf? Is het geen optie om zelf te rijden?

Pauk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 12:12

Wij waren dr afgelopen zaterdag ook.. En voor wie het gezien heeft.. Ik was diegene die van m'n paard afviel :+
Proef ging wel erg goed, 188 punten en 5e plaats in B zonder startkaart.

Ben dr de 13e uiteraard ook weer bij, dit keer is het wel de bedoeling dat ik blijf zitten :+

wisanda2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 15:40

Ben je dan tijdens de proef gevallen? dan heb je wel super gereden met 188 pnt en een val

MirjamN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 21:33

Je kan er in ieder geval om lachen! Niet te erg bezeerd toch? Nette punten gereden!

Pauk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 11:49

Het vallen was gelukkig tijdens het losrijden

kan dr nu wel om lachen maar toen spoog ik dr zo vreselijk van, was boos op mezelf, boos op me paard, boos op alles
Ondertussen werkt ook alles weer zoals het hoort dus geen gekke dingen eraan over gehouden

marguerite

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 20:14

Ik kan geen autp rijden,heb wel een trailer,ik heb nog een witte Welsh A,is van me dochter van 8 jaar,ik ben nu van stal verhuist,sta nu op Zuiderhoefslag.

wisanda2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 09:21

Ik heb net een startkaart aangevraagd! nu hoop ik van de zomer officieel te kunnen starten.....zowel dressuur mennen als onder het zadel. weet nog iemand leuke haf wedstrijdjes?

Heeft iemand al de startlijst van volgende week? kun je ook ergens de uitslagen vinden?

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 09:26

Volgend jaar ben ik ook weer van de partij!!

Pauk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 12:40

de startlijst is er nog niet..

Kwa mennen zijn er niet zoveel officiele wedstrijden, alleen Ermelo
Onderling zijn er wel een aantal..

Wel zijn er veel wedstrijden in Zwartewaal, voor jou ook goed aan te rijden.. Ik rij daar m'n lessen en m'n wedstrijden zowiezo

MirjamN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 18:11

marguerite schreef:
Ik kan geen autp rijden,heb wel een trailer,ik heb nog een witte Welsh A,is van me dochter van 8 jaar,ik ben nu van stal verhuist,sta nu op Zuiderhoefslag.

Wow, heb jij al een dochter van 8??? Dat wist ik niet! De Zuiderhoefslag ken ik niet, is dat ook in rotterdam?

Die wedstrijden in Zwartewaal zijn toch geen speciale Haflingerwedstrijden of wel? Zwartewaal is in ieder geval voor mij ook goed te doen. Dichterbij dan Heerjansdam!

Maar mijn dressuurseizoen zal wel niet lang meer duren. Heb 13 feb en 7 maart nog een wedstrijd. In april begint het TREC seizoen en heb grote ambities dit jaar, dus moet er hard aan trainen!