Wie heeft er nog meer een nakomeling van Winningmood?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 19:03

uhmmm ik geloof niet dat ik haar kan vinden, aep, help me is!!! :D

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 20:38

hehe ik weet het hoor, http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=318778 ciomi s oma, naomi ceroon is de moeder van uphill :) maar alsnog heb ik haar niet op het filmpje gezien... ik zie maar 1 veulen draven en dan zie ik ze alleen maar aan de hand stappen... klopt dat??

Bacannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 00:56

Bacannie schreef:
Ik moet erbij zeggen dat ik de eerste helft zo ongeveer gemist heb wegens een gigantische file onderweg naar Wapenveld. Helaas pindakaas.

Daarom mis je de veulens van de eerste helft... ik was nog nét op tijd voor de 'opstelling' c.q. laatste ronde aan de hand.

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 09:25

oooo ok, nou jammer :d maar iemand had ze wel gezien toch, want er stond een rijtje met commentaar in dat topic van iemand

Bacannie

Re: Wie heeft er nog meer een nakomeling van Winningmood?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 11:07

Dat ging om de veulens van de 2e helft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 11:52

Dames, wij hebben besloten dat we onze kleine meid ook te koop gaan zetten. Mijn interesses zijn veranderd, ik wil graag een westernpaard kopen en mijn vriend wil absoluut niet 2 paarden tegelijk houden. Hij is DA geweest en weet wat voor pech je allemaal kunt hebben, dus ze gaat weg.
Iemand nog interesse? O:)

Overigens is er geen haast bij hoor, we doen rustig aan. Het is niet zo dat ik morgen een ander paard koop, dus we nemen de tijd.

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 13:04

Bacannie schreef:
Dat ging om de veulens van de 2e helft.

oooo ok :D

uletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 22:04

Zo best heftige beslissing dan Ffortuna.. Maar als je interesses ergens anders liggen dan snap ik heel best dat er eens iets weg moet. Hopelijk vind ze snel een leuk baasje!

Bacannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 16:49

Zo, ik lees net dat er 2 van de 3 Winningmoods door zijn naar de 2e bezichtiging! Super!

uletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 15:48

ja echt goed he! En ze zijn KNAP!!! Vind ze misschien wel beter dan de Uphills...

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 19:24

nou nou, nu niet te hard van stapel lopen he 8-) hahaha

uletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 22:52

Hoezo niet te hard van stapel lopen? De uphills die ik daar heb gezien vond ik kwalitatief minder dan de Winningmoods, mag ik vinden toch? Deel jij die mening niet.
Heb niets tegen Uphills hoor!! (zie onderschrift...)

Bacannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 18:35

Joehoe! Leuk nieuws!

HK Den Bosch: Oscar-zoon pakt kampioenschap
07/02/2010 17:27Het kampioenschap voor de dressuurhengsten is ten prooi gevallen aan de nog naamloze zoon van Oscar uit MacBeth keurr preferent sport (dressuur) van Corleone. Deze volle broer van Pavo-topper Anne Beth werd gefokt en is in eigendom van Gert Willem van Norel. Daarmee was het feest voor de fokker uit Wapenveld compleet, want zijn hengsten Oscar, Uphill en Winningmood leverden drie van de zes hengsten in de kampioenskeuring. Ook de nummer twee Charming Utopia (Winningmood uit Vigilant Utopia keur van Oscar), is in eigendom van Van Norel.

De Oscar-zoon viel op met zijn uitmuntende model en de kwaliteit in alle drie de gangen. “Maar de zoon van Winningmood maakte het hem nog moeilijk”, zei juryvoorzitter Hamoen over de voshengst uit de eerste jaargang van Winningmood die Eimert Fikse uit Oene fokte. "Ook dit is een extra gemodelleerde hengst met drie uitstekende gangen.” Nummer drie werd de cat.nr. 453. Florencio-zoon Charmeur (mv.Jazz), gevolgd door 630. Carlton Hill (Uphill x Vincent), 661. Cennin (Vivaldi x Donnerhall) en 487. Chopin H (Johnson x Gribaldi).

Bron: KWPN

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 14:43

Gaaf :D wij gaan ons Winningmoodje gewoon lekker houden tot de keuring in 2011 dus ik ben benieuwd :)

Gaan er hier nog mensen dit jaar naar de keuring?

Bacannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 11:03

Ik zou dit jaar kunnen/mogen maar ik moet nog kijken of ik tijd enz. heb. Het liefst ga ik wel natuurlijk! Maar tegen die tijd laat ik het jullie ook weten uiteraard! :D

uletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 20:54

Ja stoer he die winningmood!

Goed nieuws dat je je winningmood toch aanhoudt! Niet goed kunnen verkopen??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 21:01

Nee, niet willen verkopen. We hebben ons bedacht, eerst hadden we eigenlijk geen 'zin' om te wachten tot de keuring (mede omdat ik nu overgestapt ben op western en graag een westernpaard wil), maar nu heb ik bedacht dat ik voorlopig nog geen rijpaard ga kopen, dus tot die tijd blijft ze zeker. En wellicht als zich dan een ruiter aandient, dat ze dan nog kan blijven, zien we dan wel weer.

We zijn gisteren op bezoek geweest in de opfok, WAUW wat is het toch een mooi dier! Ik ben bezig de foto's op mijn PC te zetten, zal even kijken of ik ze kan laten zien. Ze is echt mooi (als je door het uit verhouding zijn heenkijkt, en door haar niet gepoetste wintervacht :P ), ik was weer helemaal trots.

uletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 23:04

Nou!!! Waar zijn je foto's nou!?!?!?!??!

Mijn winningmood is niet gepoetst en te goor om aan te raken (lekker hoor al die modder..) ze is trouwens wel heel veel gegroeid! Wordt toch wel bovenin de 1.60m..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 11:15

Van wanneer is jouw Wtje precies? En hoe groot is mams?

Ben foto's vergeten op i'net te zetten en zit nu op het werk dus nu gaat het niet... excuses :o

uletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 20:50

Mijne is echt een latertje.. 24 juni 2008..
Mams is maar 1.65m

En die van jou??

Was bang dat ze misschien niet de 1.60 zou halen omdat mijn Lord Leatherdale (van 12 juni) altijd zo'n 15 cm groter was. Nu in een paar maanden tijd heeft ze het gat dichtgegroeid en is ze zo goed als 1.60m.
Dus ik helemaal blij!!

Graaaaag foto's ben wel nieuwsgierig natuurlijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 11:34

Heb je anders een mailadres? Kan ik ze mailen als ik thuisben, da's handiger dan ze eerst te uploaden.

Bacannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 17:39

Nou, ik wil ze ook wel zien hoor... ben ook wel heel benieuwd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 17:42

Stuur me dan ook even je e-mailadres :)

En als jullie nog recente foto's hebben moet je die ook opsturen he!

Bacannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 20:21

Mijn Winningmoodje is thuis... ze is echt GROOT! En heel erg nuchter. Het is echt een leuk paard geworden! Heb nog geen foto's gemaakt maar als ik ze heb dan zal ik ze plaatsen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 10:47

Wat leuk, hoe groot is ze precies? Ik ben erg benieuwd naar foto's :) Hoe is haar karakter trouwens? Enneh, wat ga je met haar doen?

Mijn Winningmoodje is erg fijn qua karakter, we hebben haar vorige maand opgezocht in de opfok. Het is een mooi meisje aan het worden, erg knuffelig en met prachtige bewegingen in die lange stelten.