Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Niels schreef:Trouwens, ik zou dit veulen zeker even laten testen op HERDA voordat je hem koopt. Great Pine is bijv drager van Herda.
Cassidy schreef:Ik kan het daar alleen maar mee eens zijn, laat op HERDA testen voordat je koopt!
Citaat:ze is igg getest op Herda, zou ik haar ook nog op HYPP moeten laten testen?
Lovepaints schreef:Als ik het geld zou hebben, zou ik nu er voor gaan!

Cassidy schreef:Een paard is waard wat de gek ervoor geeft. Ik vind het een mooi breed gebouwd veulen, met een sprekende vachttekening.
Mocht alles goed gaan: gefeliciteerd. Het is een mooi dier. Wil je er reining mee gaan doen?
Cassidy schreef:"A good horse has no bad color". Als het veulen je aanstaat, gewoon doen, of het nu vos, bruin, dun is of pimpelpaars met donderwolken. Toch?
Cassidy schreef:Ik zou het ook teveel geld vinden, en het voor dat bedrag echt niet doen. Laat je niet gek praten dat je een dergelijk veulen nooit meer vindt. De markt is ook in Duitsland ingestort, dit veulen is echt niet zomaar verkocht voor dat geld. En indien wel, heeft een ander er teveel voor gegeven, en heb jij het geld lekker op zak.
Iedere maand dat het veulen er nog staat kost het de eigenaren geld. En als het veulen straks gespeend moet worden, willen ze vast verder onderhandelen.