Mams weet wel wat oprichting is! Wauww... Mooie veulen, ben benieuwd hoe die verder gaat uitvouwen. (btw.. hoeveel kruinen heeft deze kleine donder nou?)
Pardon?? misschien snap ik het niet helemaal maar wat bedoel je met kruinen?? je bedoelt vast in het haar? Dan heb ik er eerlijk gezegd nog niet heel veel gevonden....
Crazyhorse77
Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-09 11:35
Update met fotos! Hij groeit lekker deze kerel...lopen gaat hem ook erg fijn af. Lekker de berg op en met veel lossigheid...met een beetje geluk loopt hij mee op de veulenkeuring in Tolbert. Geniet mee....
wat een super mooi veulen zn moeder mag er trouwens ook zijn! Hoe is het nu met je merrie?
Crazyhorse77
Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-09 15:08
Update merrie: Het gaat goed met dr, afgelopen woensdag zat ze op de veulenhengstigheid en toen is ze gespoeld...dus nu maar wachten op de volgende hengstigheid en dan toch ondanks dat het laat wordt in het seizoen opnieuw Armani!!
@ lilliputter...wat GAAF uit wat voor een merrie? Enne deze kleine man de doorslag gegeven?? ahahha was ik ff benieuwd naar;)
Crazyhorse77
Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-09 16:14
Weer een paar nieuwe fotos van onze inmiddels steeds groter wordende man. Hij is zooo leuk...wat een superleuk karakter zit erin. En ook echt wereldbraaf, ik ben nog stees erg verliefd;) Geniet lekker meej
En wat heb jij daar voor een ding??
Even wat dichterbij polshoogte nemen...
Vinden jullie me niet al lekker flink voor bijna 3 weken??