Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

en ik ben erbijjj als het zover is...
joske_vuran schreef:Wat gaaf Amber dat je de punten bij elkaar hebt voor het ZZ-licht!![]()
Mij mag je ook wel mailen wanneer je debuut is! Ben benieuwd! Dan kom ik samen met Sylvia kijken als we tijd hebben![]()
Pepper is gewoon een prachtige fjord, en ik denk dat jullie het best goed zullen doen in het ZZ-licht!
Ik ben laatst geweest kijken op zo'n wedstrijd (mijn instructrice heeft laatst ook de overstap Z2-ZZ-l gemaakt). Het is inderdaad een flink verschil qua punten en niveau, maar wel ontzettend leuk! En ik denk dat jij en Pepper zeker niet zullen misstaan tussen de combinaties die ik toen heb gezien!
Armani88 schreef:eerst doet iedereen alsof ze een penny is en na het bericht van kelly zijn de berichten anders vind dat je je toch echt meot verontschuldigen

(oké flauw
) Aranel schreef:Armani88 schreef:eerst doet iedereen alsof ze een penny is en na het bericht van kelly zijn de berichten anders vind dat je je toch echt meot verontschuldigen
Inderdaad zeg
Iedereen met hun vermoedens. Nou, ik heb ook een vermoeden, namelijk dat bokt jaloers is![]()
Knap dat je zover kunt komen met je fjordje, hopelijk doe je het beter dan Guus en Jolanda(oké flauw
)
En ik vind het knap jaloers dat mensen nu helemaal off topic over Guus en Jolanda gaan zitten zemelen...
. 
Liezel1 schreef:Huh?
Verliespunten als je geen winstpunten hebt, had ze dan niet moeten degraderen en terug naar het Z2?
Liezel1 schreef:Ik heb daar helemaal geen verstand van... Maar ZZ-Licht -1 staat wel een beetje apart.
Citaat:In de klasse ZZ-Licht worden verliespunten blijvend in mindering gebracht en kan een negatieve stand ontstaan. Degradatie vanuit de klasse ZZ-Licht is niet mogelijk