Dianne78 schreef:Krackertje... hoeveel grandprixpaarden, goedgekeurde hengsten en prestatiemerries heb jij al gefokt, als het allemaal zo simpel is??
De drie goedgekeurde rousseauzonen scoren hoog voor de galop: Zjengis Kahn 8, Zenon 8,5 en Ampere 9,5. Geloof niet dat daar iets op aan te merken is. Bij de IBOP vind ik Rousseau-dochters terug met een 9, een 8 en een 7,5. Lijkt me toch echt niet stom!
Wil je nog even precies uitleggen wat je bedoelt met "daarlangs dat het directe merrielijntje geen sport heeft gegeven". Je praat daar steeds over, maar duidelijk ben je er niet in.
By the way... er zijn weinig hengsten die zo allround zijn dan Whinny Jackson.... lichte Tour dressuur en Zware tour springen....
Je hoort mij niet zeggen dat ik grandprixpaarden en goedgekeurde hengsten heb gefokt, die prestatiemerrie gaat ons waarschijnlijk nog wel lukken.
Wat de keuringscommissie aan punten geeft, kan ik me zeker niet altijd in vinden, dat zegt mij niet alles, ik kijk zelf.
Uit deze directe moederlijn komen geen sportpaarden op niveau, tenminste ik krijg ze niet gevonden.