Hebben die mensen toch alleen zichzelf mee lijkt me. Maar goed dan maar wachten tot zaterdag!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Vedetje schreef:Ach ik begrijp het wel.
Zou me ook achter de oren krabben als ik weer een geweldige hengst in het krantje zou zien staan van een "grote man". Dan heb je als "kleine man" het nakijken!
Daar kun je gewoonweg vaak niet tegenop.
. Je staat daar immers voor je paard zelf en niet voor een ander.
sherif schreef:Vedetje schreef:Ach ik begrijp het wel.
Zou me ook achter de oren krabben als ik weer een geweldige hengst in het krantje zou zien staan van een "grote man". Dan heb je als "kleine man" het nakijken!
Daar kun je gewoonweg vaak niet tegenop.
wat is er nou mooiers dat je als "kleine man" een mooie prestatie neer kan te zetten met je paard(durf een wedje te leggen dat er veel moois rondloopt JUIST bij de kleine particulieren)![]()
Kwestie van gewoon doen en niet je laten afschrikken door de "grote namen". Je staat daar immers voor je paard zelf en niet voor een ander.

Zahlina schreef:Bren79 schreef:Wij zijn ook benieuwd naar foto´s hebben met volle teugen genoten vandaag op 1 klein dom minpuntje na vandaag haha
Een duur minpuntje was het toch????
die 1pk achterin vond dat meer naar zijn tempo geloof ik haha
echt onwijs mooie hengsten voorbij zien komen.. En die "boer" ja hihi was op zich wel leuk om te zien, beestje ging toch leuk lopen doen toen ie eenmaal los was !
) trouwens in het echt ook een mooie hengst. Lekker rond en compact en toch heel arabisch. Mijn smaak wel ook. dakhilah schreef:@Bren79,
Had jij die 'prent' waar ik Emma over hoorde praten???...zo ja ...das goed balen![]()
gr,sas.
moesten beetje tijd inhalen(nooit weer doen dus, was wel een leuke agent en had ons nog gematst), doordat eerst de ravage wat de shet had achtergelaten na zijn uitbreken opgeruimd moest worden
Bren79 schreef:Zahlina schreef:Een duur minpuntje was het toch????
Uhm ja hahadie 1pk achterin vond dat meer naar zijn tempo geloof ik haha
![]()
Maar ik heb dus wat gemist haha had dat gezegd want dan was ik met je meegecrosst
en gaan we voor het echte werk
Djilan schreef:Hm dat klinkt als een niet zo leuk minpuntje...
Ik vond het iig er leuk, vooral ook om Aurilla te zien. Nu Bliksem wat ouder aan het worden is (nu 6,5) valt me op dat hij en zijn vader steeds meer hetzelfde hoofd en uitdrukking krijgen
Zahlina schreef:Bren79 schreef:
Uhm ja hahadie 1pk achterin vond dat meer naar zijn tempo geloof ik haha
![]()
Maar ik heb dus wat gemist haha had dat gezegd want dan was ik met je meegecrosst
Ik wilde je nog opzoeken maar eenmaal uit de ring wilde ik zo snel mogelijk Tigger zijn beentjes laten strekken.
Volgend jaar doen we het gewoon over, jij snel je punt in het Z halen met hem, dan samen iets leuks in elkaar draaien.
Neem ik mijn springzadel ook mee en capen gaan we voor het echte werk
kaill87 schreef:@ Zahlina : wat zagen jij en je paard er leuk uit met het gala, vond het er echt onwijs vriendelijk uitzien en wat een ruime gangen zeg.. Echt een mooie combinatie zijn jullie..