hengstenkeuring avs

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Djilna

Re: hengstenkeuring avs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 10:46

Echt? Wat kinderachtig :?
Hebben die mensen toch alleen zichzelf mee lijkt me. Maar goed dan maar wachten tot zaterdag!

Vedetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 10:54

Ach ik begrijp het wel.
Zou me ook achter de oren krabben als ik weer een geweldige hengst in het krantje zou zien staan van een "grote man". Dan heb je als "kleine man" het nakijken!
Daar kun je gewoonweg vaak niet tegenop.

FuegoJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 10:01

hoi , we gaan zeker .... alleen nog op zoek naar vervoer terug naar middenbeemster .. wie o wie kan ons een lift aanbieden van ermelo naar middenbeemster ?

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 16:45

FuegoJoy je zou ook de trein kunnen nemen!! Hahahahahahaha!!

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 16:52

Vedetje schreef:
Ach ik begrijp het wel.
Zou me ook achter de oren krabben als ik weer een geweldige hengst in het krantje zou zien staan van een "grote man". Dan heb je als "kleine man" het nakijken!

wat is er nou mooiers dat je als "kleine man" een mooie prestatie neer kan te zetten met je paard(durf een wedje te leggen dat er veel moois rondloopt JUIST bij de kleine particulieren) *D
Kwestie van gewoon doen en niet je laten afschrikken door de "grote namen" ;) . Je staat daar immers voor je paard zelf en niet voor een ander. 8-)

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 17:40

mee eens.. De ECHTE liefhebber en kenner ziet toch wel wat mooi is en wat niet.. Of er nou een grote naam achter staat of niet.. !

Vedetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 15:43

sherif schreef:
Vedetje schreef:
Ach ik begrijp het wel.

wat is er nou mooiers dat je als "kleine man" een mooie prestatie neer kan te zetten met je paard(durf een wedje te leggen dat er veel moois rondloopt JUIST bij de kleine particulieren) *D
Kwestie van gewoon doen en niet je laten afschrikken door de "grote namen" ;) . Je staat daar immers voor je paard zelf en niet voor een ander. 8-)

Ja, zo is het ook wel, maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen de moed in de schoenen zakt als elke keer voorbij gelopen worden door grote fokkerijen.

Ik ga het volgend jaar ook proberen! ;)

wennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 20:40

Ik ga ook, met vriendlief :)

Floepie86

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 20:52

heeee :D
ik ben vandaag geweest bij de hengstenkeuring, en heb me ogen zitten uitkijken bij al die mooie hengsten :~
al hoewel er eentje was (nmmr. 24) die was echt een mindere, eigenaar was geloof ik een boer.
maar die van jan calis (ook die hij voorbracht) waren echt supeer om te zien!
jammer genoeg fototoestel vergeten :o
tjaa het was nog zo vroeg haha,
't was wel een geslaagde dag.
ook het hengstengala was leuk om te zien! :)

EDIT ---> hebben andere mensen die geweest zijn nog leuke foto's van de hengsten genomen ? O:)

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 21:09

Het was idd super.... :j....

Ik heb foto's gemaakt en ben er nu mee bezig, ik plaats er straks wel een paar... :D...

Floepie86

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 21:37

okeee zou erg leuk zijn :D
ook voor de mensen die niet zijn geweest vandaaag.

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 22:09

Smart als je foto's hebt van Aurilla Gold (schimmel in het zwart wit bij het gala) dan zie ik ze graag!!!
Ook van andere paarden vind ik het trouwens niet erg om foto's van te krijgen.

Ik ben weer veilig thuis, Tigger staat alweer een tijdje op stal.
We hebben samen genoten, zonder enige voorbereiding drie heerlijke minuten in de ring rond gecrossed.
Daarna gauw mijn nette kleding uitgedaan en snel richting de cross baan gegaan.
Samen met twee hele jonge dappere amazones op kleine shetten wat hindernissen gesprongen en lol gemaakt.
Ik voelde me weer eventjes 8 jaar jong, heerlijk te paard allemaal leuke dingen doen zonder je zorgen te maken.
Alleen was een springzadel handiger geweest dan een dressuurzadel (al is het een forestier, springen kan er eigenlijk niet mee)

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 22:27

Wij zijn ook benieuwd naar foto´s hebben met volle teugen genoten vandaag op 1 klein dom minpuntje na vandaag haha

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 22:37

Bren79 schreef:
Wij zijn ook benieuwd naar foto´s hebben met volle teugen genoten vandaag op 1 klein dom minpuntje na vandaag haha

Een duur minpuntje was het toch???? }>

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 22:40

Hm dat klinkt als een niet zo leuk minpuntje...

Ik vond het iig er leuk, vooral ook om Aurilla te zien. Nu Bliksem wat ouder aan het worden is (nu 6,5) valt me op dat hij en zijn vader steeds meer hetzelfde hoofd en uitdrukking krijgen :D

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 22:40

Zahlina schreef:
Bren79 schreef:

Uhm ja haha :P die 1pk achterin vond dat meer naar zijn tempo geloof ik haha :+
Maar ik heb dus wat gemist haha had dat gezegd want dan was ik met je meegecrosst :+

dakhilah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 22:42

@Bren79,
Had jij die 'prent' waar ik Emma over hoorde praten???...zo ja ...das goed balen :(:)
gr,sas.

kaill87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 22:43

Ik ben ook vandaag geweest, samen met Smart :D echt onwijs mooie hengsten voorbij zien komen.. En die "boer" ja hihi was op zich wel leuk om te zien, beestje ging toch leuk lopen doen toen ie eenmaal los was !

@ Zahlina : wat zagen jij en je paard er leuk uit met het gala, vond het er echt onwijs vriendelijk uitzien en wat een ruime gangen zeg.. Echt een mooie combinatie zijn jullie..

@ Bren79 : wat is Sirel waanzinnig zeg.. nooit verwacht hem eens in het echt te zien ipv alleen op bokt. Echt een plaatje en hij toont wel onwijs groot, mooi !

Ja vond het een leuke dag ( op de kou na ) en ben verliefd op een aantal hengsten geworden hoor..Allemaal hebben, hebben hebben :+
Nee hoor, ben ontzettend blij met mijn AV ruintje :D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 22:47

Ik vond RH Menuschkin (zo schrijf je dat toch? := ) trouwens in het echt ook een mooie hengst. Lekker rond en compact en toch heel arabisch. Mijn smaak wel ook.

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 22:48

dakhilah schreef:
@Bren79,
Had jij die 'prent' waar ik Emma over hoorde praten???...zo ja ...das goed balen :(:)
gr,sas.

Uhm dat waren wij ja :o moesten beetje tijd inhalen(nooit weer doen dus, was wel een leuke agent en had ons nog gematst), doordat eerst de ravage wat de shet had achtergelaten na zijn uitbreken opgeruimd moest worden }:0

kaill87 Dank je al vond Sier het in de ring zoals gewoonlijk vreselijk hij stond liever te theeleuten in de gang bij de stallen :+

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 22:49

Bren79 schreef:
Zahlina schreef:

Maar ik heb dus wat gemist haha had dat gezegd want dan was ik met je meegecrosst :+

Ik wilde je nog opzoeken maar eenmaal uit de ring wilde ik zo snel mogelijk Tigger zijn beentjes laten strekken.
Volgend jaar doen we het gewoon over, jij snel je punt in het Z halen met hem, dan samen iets leuks in elkaar draaien.
Neem ik mijn springzadel ook mee en cap :o en gaan we voor het echte werk :D

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 22:52

Djilan schreef:
Hm dat klinkt als een niet zo leuk minpuntje...

Ik vond het iig er leuk, vooral ook om Aurilla te zien. Nu Bliksem wat ouder aan het worden is (nu 6,5) valt me op dat hij en zijn vader steeds meer hetzelfde hoofd en uitdrukking krijgen :D

Vond het ook leuk om jou weer te zien, misschien dan volgend jaar toch maar een familie groep???
Vind het alleen zo rot tijdstip want veel paarden zitten dan best wel in het haar en toon ik ze liever midden in de zomer :D

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 22:53

Zahlina schreef:
Bren79 schreef:

Ik wilde je nog opzoeken maar eenmaal uit de ring wilde ik zo snel mogelijk Tigger zijn beentjes laten strekken.
Volgend jaar doen we het gewoon over, jij snel je punt in het Z halen met hem, dan samen iets leuks in elkaar draaien.
Neem ik mijn springzadel ook mee en cap :o en gaan we voor het echte werk :D

Deal :D

Rooompie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 22:57

Hengstenkeuring was inderdaad en geslaagde dag. Djam was er ook heel relaxed onder, dus alles verliep erg soepel. Iemand leuke foto's geschoten? Altijd welkom! Wel jammer dat er weer zo weinig geprimeerd werd bij de nieuw te keuren hengsten. Maar er kwamen zeker mooie voorbij :)

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 22:57

kaill87 schreef:
@ Zahlina : wat zagen jij en je paard er leuk uit met het gala, vond het er echt onwijs vriendelijk uitzien en wat een ruime gangen zeg.. Echt een mooie combinatie zijn jullie..

Dank je wel voor het compliment.
Ben ook heel blij dat ik mij nu al 15 jaar zijn mens mag noemen, Tigger is een paard met karakter, ontzettend veel gevoel voor humor en vooral verslaafd aan aandacht :D