Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
semenamy schreef:Eerste wat in mij opkwam was Florencio, zie alleen dat hij op jou lijstje afvalt?
Heb zelf een Olivi x Havidoff met een ietwat kort voorbeen en een wat langer sterk achterbeen, wel langgelijnd met een mooie hals en hoofd. Karakter niet de simpelste..Zie mijn profiel..
Heb haar voor 2 jaar geleden bij Florencio gedekt en is me niet tegen gevallen, mooi chique veulen, veel complimenten over gehad, voorbeen is wel langer als die van moeders geworden en het gangwerk ook beter!
Mocht je foto's van nu willen zien kun e me altijd pb'en

LDRD schreef:Nogmaals maak bij dekken met DR goede afspraken over de verzendkosten.
. LDRD schreef:Ik vond 340 euro verzendkosten voor 1x te laat en 1x waardeloos dood spul toch wel wat veel.
best wel ja :| maar via de ij.. man? zeg maar haha.. essiesilly schreef:![]()
best wel ja :| maar via de ij.. man? zeg maar haha..
. 
LDRD schreef:essiesilly schreef:![]()
best wel ja :| maar via de ij.. man? zeg maar haha..
Ja, die hebben met mij geen vrienden gemaakt.
essiesilly schreef:
leg die maar naast je merrie s foto, dan je verbeter punten vergelijken.
je kunt ook even kijken op http://www.hengsthaltung-kathmann.de/ daar heb ik een dvd van.
vind op de dvd veel hengsten staan die je tot de verleiding brengen om die te kiezen.. vooral 1... want die draaft zo spectaculair maar galloperen kan die niet, althans hij sleept alvast de bak haha
en wat ik daarin tegen van d r zo mooi vind dat ie alle 3 de gangen correct is en ook nog eens veel potentie heeft voor piaf passage.. paard om mee te werken dus:)
Bibah schreef:Het wordt of DR, of 007 of weer Sir Oldenburg
Maar voorlopig staat DR toch bovenaan mijn lijstje ...
maar.. WEER sir oldenburg? vertel... heb nl niet heel je topic gelezen maar zag dus de hengst gister op die dvd en vind m zoo leuk haha vooral omdat het niet typisch zo n hengst is die lang dun en lekker is:D essiesilly schreef:Bibah schreef:Het wordt of DR, of 007 of weer Sir Oldenburg
Maar voorlopig staat DR toch bovenaan mijn lijstje ...
bij mij ookmaar.. WEER sir oldenburg? vertel... heb nl niet heel je topic gelezen maar zag dus de hengst gister op die dvd en vind m zoo leuk haha vooral omdat het niet typisch zo n hengst is die lang dun en lekker is:D